با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سردار هوشی سادات فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه شد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایستادگی در برابر فشارها جز با قدرت و قدرت سازی ممکن نیست؛ ما هم می سازیم، هم می ایستیم و هم دشمنان را وادار می کنیم که به اراده ملت ایران تن دهند.
کد خبر: ۱۳۰۶۴۲۴
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه اولین رویداد تا ثریا که در تالار 13 آبان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این دوران که ما شاهد پیشرفت های سریع در حوزه علم و دانش در دنیا هستیم، هدف اصلی ما آن است که بسیجیان پرچمدار و پیشگام این مهم در کشورمان باشند و بتوانند همه استعدادهای جوانان را برای پیشرفت در رشد علم و فناوری بسیج کنند.
 
وی افزود: ما خواهان آن هستیم که کشورمان از لحاظ پیشرفت و علم و دانش در رده کشورهای پیشرفته جهان قرار گیرد و ایران در خط مقدم این حوزه در دنیا باشد. 
 
سردار سلامی همچنین با اشاره به حضور ایده های نوین در این رویداد گفت: امیدواریم که دستاوردهایی که در این نمایشگاه ارائه می شود بتوانند تجاری شوند.
 
سردار سلامی همچنین در کنفرانس خبری در این نمایشگاه اظهار کرد: استقلال علمی و اقتصادی پیوندهای وابستگی از دشمنان را می گسلد که جوانان ما در این ارتباط توانستند جهاد را به عرصه علم و فناوری ببرند.
وی افزود: با وجود تحریم های همه جانبه علیه کشورمان ما توانستیم نیاز خود را در داخل کشور تامین کنیم که این توانایی از ذهن جوانان ما سرچشمه می گیرد.
 
فرمانده سپاه ادامه داد: جوانان ما در حال ساخت فردایی سرافراز و سربلند همراه با پیشرفت های علمی و دانشی در میان کشورهای جهان هستند که ما را از قید و بند کشورهای دیگر نجات می دهد؛ همین جوانان کارستان و غوغایی در کشور انجام دادند.
 
سردار سلامی گفت: زیر سایه قدرت دفاعی کشورمان امروز حرف های زیادی برای گفتن در جهان داریم و کشوری شاخص و برجسته در جهان هستیم.
 
وی تصریح کرد: ایستادگی در برابر فشارها جز با قدرت و قدرت سازی ممکن نیست؛ ما هم می سازیم، هم می ایستیم و هم دشمنان را وادار می کنیم که به اراده ملت ایران تن دهند.
 
فرمانده سپاه گفت: رهبر ژرف اندیشی در کشور داریم که با بسیج کشور تلاش و مکتبی را برای پذیرش پیشرفت کشورمان آماده می کند.
 
سردار سلامی ادامه داد: جوانان پرچمداران پیشرفت علمی و فناوری کشورمان در آینده هستند که تمدن جدید بشری را بر اساس اخلاق، کرامت انسانی و پیشرفت در همه عرصه ها استقرار می کنند. 
 
بنابر این گزارش، در پایان این مراسم، از کتاب مدیریت و بلوغ اندیشکده های سیاستگذاری توسط فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها