رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خبر داد:

تصویب متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران در کمیسیون تلفیق

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تصویب پیشنهاد خود در کمیسیون تلفیق مبنی بر متنتاسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۶۱۹۱

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، حمیدرضا حاجی بابایی در تبیین این موضوع گفت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری، تامین اجتماعی و مستمری بگیران در صدر بند «و» تبصره ۲ به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به تذکری در صحن علنی مبنی بر این که چرا در لایحه دولت، گزارش متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی و مستمری بگیران حذف شده است، از تصویب پیشنهاد امروز خود در کمیسیون تلفیق مبنی بر حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران خبر داد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در جلسه پنجشنبه پیشنهادی که در این زمینه ارائه نمودم در کمیسیون تلفیق به تصویب رسید

حاجی بابایی نسبت به تصویب این مصوبه کمیسیون در صحن علنی ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدوارم روز شنبه این مصوبه کمیسیون تلفیق در صحن علنی مجلس نیز با اکثریت آرای نمایندگان مردم به تصویب برسد.

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه و محاسبات مجلس در پایان اظهار داشت: تصویب نهایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی و مستمری بگیران بی شک موجب آرامش خاطر تعداد زیادی از بازنشستگان و مستمری بگیران خواهد شد، که در ارتقای نشاط اجتماعی موثر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها