معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع خبر داد

چند محصول حوزه رزم زمینی هفته آینده رونمایی می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع از رونمایی چند محصول حوزه رزم زمینی از جمله سلاح‌های انفرادی در هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۶۱۰۲
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، امیر سعید شعبانیان معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح'>وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز (پنجشنبه) در نشست خبری سیزدهمین جشنواره جوان سرباز با بیان اینکه ما اسناد بالادستی بسیاری درباره تعظیم و تکریم سرباز داریم، اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره، ارتقاء شأن و منزلت سربازی در جامعه و ایجاد انگیزه و امید به آینده در کارکنان وظیفه نیروهای مسلح است.
 
وی افزود: ما میزبان سیزدهمین جشنواره جوان سرباز نیروهای مسلح هستیم، در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با حضرت اقا، اول و آخر و وسط فرمایشاتشان همواره تاکیدات موکد درباره سربازان است.
 
امیر شعبانیان با بیان اینکه همواره علاوه بر این جشنواره‌ها اقدامات گسترده‌ای برای ارتقاء وضعیت سربازی داریم، اظهار داشت: این جشنواره در ۱۷ اسفندماه با حضور وزیر دفاع، فرماندهان سازمان‌های نیروهای مسلح و سربازان نمونه در تهران و به صورت آنلاین در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
 
معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع ادامه داد: در این جشنواره ۱۲ سرباز ارتش، ۹ سرباز از سپاه، ۱۰ سرباز از نیروی انتظامی، ۲ سرباز از ستادکل نیروهای مسلح و ۴ سرباز از وزارت دفاع بعنوان سرباز نمونه معرفی خواهند شد.
 
وی با اعلام این خبر که در حاشیه این جشنواره از چند محصول صنعت دفاعی در حوزه رزم زمینی توسط امیر حاتمی رونمایی خواهد شد، گفت: این محصولات در حوزه رزم انفرادی، سلاح انفرادی و سلاح‌های ورزشی است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها