اعدام قاتل همسر و فرزندانش پس از هفت سال؛

قصاص قاتلی که دوست داشت بمیرد (+عکس)

مردی که به اتهام قتل همسر و دو فرزندش در زندان رجایی‌ شهر کرج به سر می‌برد، بعد از هفت سال اعدام شد. او با بخشش تفاضل دیه اصرار داشت زودتر حکم مجازاتش اجرا شود.
کد خبر: ۱۳۰۵۸۹۱

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام‌جم، اعدامی ۵۴ساله به نام حمیدرضا، شامگاه بیست‌وسوم مهر۹۲، همسر، پسر نوجوان و دختر دانشجویش را در خانه‌شان در خیابان کمیل، تیموری پایتخت براثر اصابت جسمی سخت و خفه‌ کردن به قتل رسانده بود.

او برای این‌که راز جنایت‌ها را پنهان کند به پلیس اطلاع داد که در نبودش خانواده‌اش را کشته‌اند. زمانی که پلیس به محل جنایت رفت، کشف کتاب‌های جنایی از کمد پدر خانواده و آخرین مکالمه‌ای که با دخترش داشت و سرقت‌ نشدن وسایل از خانه باعث شد پدر خانواده به عنوان مظنون اصلی بازداشت شود.

او با اعتراف به قتل‌ها گفت: با همسرم اختلاف داشتم و بارها کتکش زدم اما با دادن‌ هدیه از او دلجویی می‌کردم. آن روز دوباره دعوایمان شد، هولش دادم که از روی صندلی زمین افتاد و سرش به پایه دوچرخه ورزشی داخل اتاق خورد و شکست و بعد با چوبدستی به سرش زدم که فوت شد. پسرم از مدرسه که آمد جسد مادرش را در اتاق یافت که وی را نیز با ضربه چوبدستی کشتم و دختر دانشجویم را هم به خانه کشاندم و به پشت‌بام برده و با یک بند خفه‌اش کردم.

قاتل روانه زندان شد و مدتی بعد در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد و با درخواست اولیای‌دم به قصاص‌نفس و تحمل ۱۰سال زندان به دلیل قتل فرزندانش محکوم شد. این حکم در دیوان‌عالی کشور تائید و به اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد. هفت سال بعد از اجرای حکم، مرد اعدامی درخواست کرد حکم قصاصش زودتر اجرا شود و نیاز به تفاضل دیه ندارد.

سرانجام با درخواست اولیای‌ دم برای اجرای حکم، قاتل در زندان رجایی‌شهر پای چوبه‌ دار رفت و حکم قصاصش اجرا شد.

قصاص قاتلی که دوست داشت بمیرد (+عکس)

قصاص قاتلی که دوست داشت بمیرد (+عکس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها