دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان خبر داد؛

ورود سازمان قضایی نیروهای مسلح به درگیری‌ های سراوان

دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان به دنبال وقوع حوادث اخیر در گذر مرزی با کشور پاکستان از تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط در دادسرای نظامی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۵۴۶۸

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، به دنبال وقوع حوادث اخیر در گذر مرزی با کشور پاکستان دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان از تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط در دادسرای نظامی خبر داد.

علیرضا موسایی، دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان در نشستی که با حضور استاندار، سران طوایف و ریش سفیدان و فرماندهان نظامی و انتظامی درباره حوادث اخیر تشکیل شده بود، گفت: درباره حوادث رخ داده در گذر مرزی شمسر شهرستان سراوان، از همان لحظات ابتدایی، پرونده‌ای در دادسرای نظامی استان سیستان و بلوچستان تشکیل شد که به طور ویژه در دست رسیدگی است.

وی تأکید کرد: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان سیستان و بلوچستان با رعایت عدالت و انصاف به موضوع رسیدگی می‌کند و قطعاً احقاق حق خواهد شد.

موسایی در مورد حمله به پاسگاه کورین هم توضیح داد: تعرض مسلحانه به این مرکز انتظامی توسط اشرار مسلح و معاندان نیز با حساسیت و دقت لازم و به طور ویژه دنبال خواهد شد.

دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان گفت: ابعاد این حوادث در دست بررسی است و به محض تکمیل تحقیقات به اطلاع عموم خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها