معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان در تشریح تیراندازی در مرز سراوان گفت: این حادثه ساعت ۸ صبح دیروز در مرز شمسر شهرستان سراوان توسط سوخت‌برها در آن‌طرف مرز رخ داد.
کد خبر: ۱۳۰۵۱۸۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از  تسنیم،‌ در پی تیراندازی در مرز سراوان، معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با تشریح این حادثه اظهار داشت: ‌این حادثه ساعت 8 صبح دیروز در مرز شمسر شهرستان سراوان توسط سوخت‌برها در آن طرف مرز رخ داد که با تیراندازی مأموران پاکستانی یک نفر از سوخت‌برها کشته شد و تعدادی زخمی شدند.
 
محمدهادی مرعشی افزود: گذرگاه‌های قانئنی و مشخص‌شده توسط خود مردم محلی برای استفاده از طرح رزاق و سهمیه سوخت واگذارشده به آنها ساماندهی شده است و همه باید به رعایت قانون و روند اجرای آن و تردد در مرزها احترام بگزارند.
 
وی با بیان اینکه با تحریک و فضاسازی گروهک تروریستی جیش‌الظلم و تحرکات برخی سودجویان در حوزه شهرستان سراوان، درگیری مرزی به‌وجود آمد که در این درگیری 2 نفر کشته و تعدادی زخمی شدند.
 
وی با ابراز اینکه تجمع ‌افراد سوخت‌بر در گذرگاه مرزی و عدم خویشتن‌داری آنان، سبب هجوم و حمله‌ صبح امروز به پاسگاه مرزی کشورمان شده است، گفت: با حمله افراد به پاسگاه مرزی و سوء‌استفاده برخی سودجویان سوخت‌بر با آتش زدن یک دستگاه موتورسیکلت، اقدام به سنگ‌پرانی به‌سمت پاسگاه می‌کنند.
 
معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان بعد از این ماجرا با معتمدان محلی صحبت کردیم و موضوع تحت کنترل در آمد، ادامه داد: اما امروز باز عده‌ای در فضای مجازی مردم را برای تجمع تحریک می‌کردند که  باز عده‌ای به‌سمت فرمانداری حمله کردند و با شکستن شیشه‌های فرمانداری متفرق شدند.
 
مرعشی به تحریک و فضاسازی گروهک تروریستی جیش‌الظلم با پخش کلیپی در خصوص زیرسؤال بردن طرح رزاق اشاره کرد و گفت:‌ گروهک‌های ضد‌انقلاب و معاند از قبل با ترسیم نقشه و ترغیب افراد سودجو دست به این اقدام خرابکارانه زده‌اند.
 
وی ضمن محکوم کردن حمله برخی افراد سودجو به فرمانداری شهرستان سراوان اضافه کرد: طرح رزاق یک طرح کارشناسی‌شده و قانونی است که فقط با مشارکت مردم تداوم پیدا خواهد کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها