فرمانده انتظامی مازندران

توقیف کامیون حامل دام قاچاق در ساری

کودک خردسالی که به شکلی خطرناک مورد حمله یک گاو قرار گرفته بود با هوشیاری برادر بزرگتر و افراد محلی از مهلکه گریخت.
کد خبر: ۱۳۰۵۳۴۳
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، سرزمین هند به سرزمینی که مردمانش برای گاو، احترام زیادی قائل هستند شناخته می شود. گاو، از نظر مردم هند حیوانی مقدس و قابل ستایش است. به همین دلیل اگر به هند سفر کرده باشید حتی گاهی در گوشه و کنار شهر‌ها نیز این حیوان را مشاهده خواهید کرد. اما حضور این حیوان در خیابان‌های شهر‌ها همیشه بی خطر نیست و برخی اوقات حتی ممکن است حوادثی را رقم بزند که تلخ باشد.
 
تعداد بازدید : 301

حادثه‌ای که به تازگی در منطقه «رِواری» واقع در «هِریانا» هند رخ داد نمونه‌ای از این حوادث است. گاو سرگردانی که به همراه یک گله گاو در خیابان حضور داشت با حمله به یک کودک خردسال حادثه ساز شد. در این حاثه این پسر به همراه برادرش در خیابان قدم می‌زدند که ناگهان این گاو به آن‌ها حمله ور شد. در این حادثه که در تاریخ ۶ آگوست رخ داد پسر خردسال، با هوشیاری برادر و تعدادی از افراد محلی از مرگ گریخت.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع حادثه را به تصویر می‌کشد. در ابتدای ویدئو پسر خردسال به همراه برادر بزرگترش در حال قدم زدن در خیابان دیده می‌شوند. لحظاتی بعد گاو از پشت سر به آن‌ها نزدیک شده و هر دو اقدام به فرار می‌کنند. در ادامه برادر بزرگتر کودک خردسال او را به گوشه دیوار هدایت می‌کند تا از دست گاو فرار کنند. اما حیوان خود را به آن‌ها رسانده و کودک خردسال را در گوشه دیوار گیر می‌اندازد. در این ویدئو تلاش‌های برادر بزرگتر کودک که روی زمین افتاده و با پا تلاش می‌کند گاو را از برادر کوچکترش دور کند حائز اهمیت است. سرانجام افراد محلی به کمک این کودک شتافته و جانش را نجات می‌دهند.
گفتنی است؛ در این حادثه، کودک که نامش اعلام نشده تنها دچار جراحت سطحی شد و از مرگ گریخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها