حوادث خوزستان؛ حمله مسلحانه

جزئيات حادثه حمله به خودروي پليس در گتوند

زن برزیلی با شلیک گلوله زن جوانی که در کنار همسرش در یک رستوران بود را به قتل رساند.
کد خبر: ۱۳۰۵۳۳۲
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئوی تکان دهنده‌ای به تازگی منتشر شده است که لحظه حمله مسلحانه یک زن برزیلی به همسر و دوستانش را در داخل یک رستوران محلی در این کشور به تصویر می‌کشد. «دایانا رافائلا دسیلوا رودریگوئز» ۳۱ ساله که از حضور همسرش به همراه دوستان او در این رستوران باخبر بود با تهیه یک اسلحه به آن‌ها حمله‌ور شد. این اتفاق روز پنجشنبه و در یکی از رستوران‌های محلی شهر «تیانگوآ» واقع در شمال شرقی برزیل رخ داد.
 
حمله مسلحانه زن برزیلی به شوهرش در رستوران!
تصاویری که توسط دوربین مداربسته تهیه شده است چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در یکی از تصاویر منتشر شده دایانا که سوار بر یک موتورسیکلت است در مقابل رستوران پیاده می‌شود. او سپس در حالی که یک ساک در دست دارد وارد رستوران می‌شود. در صحنه‌ای از ویدئویی که منتشر شده است همسر دایانا به همراه پنج نفر دیگر از دوستانش با دیدن دایانا که با اسلحه در مقابل آن‌ها ایستاده به سمت او خیره شده اند. لحظاتی بعد این زن به سمت آن‌ها پنج گلوله شلیک می‌کند و سپس رستوران را ترک می‌کند.
در انتهای ویدئو دختر جوان ۲۶ ساله‌ای با نام «دِجاینه باتیستا بارو» که در کنار همسر دیانا نشسته بود در حالی که غرق به خون روی صندلی افتاده دیده می‌شود. این دختر که انگیزه اصلی مهاجم برای انجام این حمله بود به دلیل اصابت یک گلوله به سرش در محل حادثه در دَم جانش را از دست داد.

همچنین در این حادثه یک مرد ۲۴ ساله که دچار جراحت شده بود به بیمارستان منتقل و از ناحیه بازو تحت عمل جراحی قرار گرفت. پس از این حادثه دیانا رودریگوئز توسط پلیس برزیل بازداشت شد. بنا به گفته پلیس برزیل این زن جوان پیش از وقوع این حادثه با همسرش به صورت لفظی درگیر شده بود. تفریح و عیاشی همسر دیانا با دوستانش این زن را به گرفتن انتقام از او سوق داد.
گفتنی است؛ تحقیقات پلیس برزیل در این باره ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها