دکتر صدیقه اعتمادسعید در مراسم تقدیر از برنامه سازان فعال در عرصه فضای مجازی، حضور فعال برنامه های شاخص شبکه در فضای مجازی را از اولویت های شبکه رادیویی سلامت دانست و بر آن تاکید کرد.
کد خبر: ۱۳۰۵۱۲۲
به گزارش جام جم آنلاین، وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت فضای مجازی شبکه رادیویی سلامت گفت: در مدت یک سال اخیر فضای مجازی رادیو سلامت تحولات بسیار خوبی داشته است و امیدواریم این پیشرفت ها ادامه داشته باشد.

دکتر اعتماد سعید ضمن تاکید بر لزوم امتداد پیام در فضای مجازی گفت: باتوجه به اینکه فضای مجازی در بین افراد مختلف جامعه از اهمیت خاصی برخوردار است باید سعی کنیم برای آن دسته از مردم جامعه که رادیو را گوش نمی کنند بتوانیم از طریق فضای مجازی پیام سلامت را به آنها برسانیم و از این طریق آنها را مشتاق کنیم تا ما را دنبال کنند.

محمد یوسفی، مدیر فضای مجازی شبکه رادیویی سلامت نیز ضمن تشکر از همکاران برنامه سازی که در انتشار پیام در فضای مجازی همکاری دارند  گزارشی از عملکرد فضای مجازی رادیو سلامت طی سال گذشته ارائه نمود.

در این مراسم از زحمات خانم ها حاجی زاده (مجری کارشناس)، بی تقصیر (تهیه کننده)، نظمی (تهیه کننده)، بافری (تهیه کننده)، آدامی (مجری) و آقایان حسنی و نظری (تهیه کنندگان) شبکه رادیو سلامت تقدیر و تشکر شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها