نوزادی که توسط مادرش در نزدیکی یک خانه متروکه رها شده بود توسط حیوانات خورده شد.
کد خبر: ۱۳۰۴۹۹۱
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، در اتفاقی تکان دهنده در هند نوزاد تازه متولد شده‌ای که در کنار یک خانه متروکه در هند رها شده بود توسط حیوانات خورده شد. بقایای جسد این نوزاد در محل حادثه توسط افراد محلی پیدا شد.
این اتفاق روز یکشنبه و در منطقه‌ای در ایالت «چِننای» در جنوب هند رخ داد. گفته می‌شود این کودک که بیشتر از دو روز از تولدش نمی‌گذشت توسط مادرش در این محل رها شده بود.
 
ماجرای دردناک کودک دو روزه که خوراک حیوانات وحشی شد
افراد محلی متوجه حیوانات ولگردی شدند که مشغول خوردن غذایی مشکوک در بوته‌های اطراف ساختمان متروکه بودند. آن‌ها پس از بررسی لکه‌های خونی را دیدند که روی چمن‌های اطراف پخش شده بود. یک افسر پلیس هند به رسانه‌ها گفت آن‌ها فقط تنه نوزاد را پیدا کردند. این پلیس به رسانه‌ها گفت که حیوانات پس از کشتن این کودک قسمت‌هایی از بدن آن را خورده بودند. بنا به گزارش پلیس اغلب در این منطقه حیواناتی مانند سگ‌های ولگرد و شغال دیده می‌شوند.
بنا به تحقیقات پلیس محلی هند این کودک متعلق به زنی بوده که در یک بیمارستان دولتی محلی زایمان کرده و بدون انجام تشریفات قانونی بیمارستان را ترک کرده بود. بقایای کودک برای انجام کالبدشکافی ارسال شده است. جستجو‌های پلیس برای شناسایی و یافتن مادر کودک ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها