با ربوده شدن کودک 2روزه ای در یکی از بیمارستان های تهران ، تحقیقات گسترده قضایی پلیسی برای یافتن سرنخی درباره زن کودک ربا آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۱۴۴۶

به گزارش «جام جم»، هنوز چند روز از زمان ربوده شدن یک نوزاد در یکی از بیمارستان ها نمی گذرد که روز گذشته زن جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی از ربوده شدن نوزاد 2روزه خود در بیمارستان....خبرداد.
این زن در شکایت خود گفت: پس از سالها انتظار صاحب فرزند پسر شدم و هنگامی که تنها 2روز از تولد فرزندم می گذشت و در بیمارستان بستری بودم ، وقتی سراغ فرزندم را گرفتم ، پرستار بخش عنوان کرد، کودک را تحویل خواهرم داده است ، در حالی که خواهر من در شهرستان ساکن است و هیچ گاه به بیمارستان نیامده است.

آغاز تحقیقات


به دنبال این شکایت رضا جعفری ، معاون دادستان دستور تحقیق و بررسی در این زمینه را در شعبه دوم دادیاری دادسرای جنایی صادر کرد و در تحقیقات اولیه در بیمارستان معلوم شد، زن جوانی با مراجعه به بخش نگهداری نوزادان ، خود را خاله نوزاد معرفی کرده و به بهانه دیدن نوزاد، او را از پرستار تحویل گرفته و متواری شده است.
معاون دادستان با اشاره به این خبر به خبرنگار ما گفت: در حال حاضر چهره نگاری از زن کودک ربا آغاز شده است.
وی افزود: با تحقیقاتی که در این ارتباط انجام شده ، ردپای یک مجرم سابقه دار به دست آمده است.
یادآوری می شود، چند روز پیش نیز یک زن کودک ربا پس از حضور در بیمارستان و گفتگو با مادر یک نوزاد خود را همراه یک زن بستری در این محل معرفی کرده و سپس به بهانه نشان دادن کودک به زن بستری ، نوزاد یکروزه را ربوده و متواری شده است که تحقیق در این زمینه همچنان ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها