آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای سفر مدیر کل این سازمان به تهران و دیدار با مقامات ارشد ایران را تایید و اعلام کرد که هدف از این سفر رایزنی درباره بازرسیهای آژانس در این کشور است.
کد خبر: ۱۳۰۴۶۰۹

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، آژانس بین المللی انرژی اتمی با اشاره به سفر «رافائل گروسی» مدیر کل این سازمان به تهران اعلام کرد که هدف از این سفر دستیابی به راه حلهایی برای ادامه رژیم بازرسیهای اصلی است.

براساس گزارش خبرگزاری فرانسه، آژانس روز چهارشنبه تایید کرد که رافائل گروسی روز شنبه به تهران سفر خواهد کرد تا درباره حصول یک توافق در زمینه چگونگی انجام اقدامات بازرسان آژانس در راستای کاهش تعهدات ایران ذیل برجام رایزنی کند.

در بیانیه آژانس در این زمینه آمده است؛ دبیرکل این سازمان برای مذاکره با مقامات ارشد ایران برای دستیابی به راه حلی برای فعالیت های راستی آزمایی بازرسان آژانس در این کشور به تهران سفر خواهد کرد.

«کاظم غریب آبادی» سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین و همچنین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره سفر مدیرکل آژانس به تهران اعلام کرد که گروسی روز شنبه (دوم اسفند ماه) به تهران سفر می‌کند.

غریب آبادی خاطرنشان کرد: این سفر به درخواست مدیرکل آژانس و به منظور گفت‌وگوهای فنی با سازمان انرژی اتمی ایران در خصوص چگونگی اجرای مفاد نامه ۲۷ بهمن ماه ایران به آژانس و ماده ۶ قانون اقدام راهبردی مجلس شورای اسلامی و نحوه ادامه همکاری‌های دو طرف در چارچوب ترتیبات و تحولات جدید، انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها