تحلیل نتایج توقف اجرای پروتکل الحاقی در گفت‌وگو با مصطفی خوش‌چشم، تحلیلگر مسائل بین‌الملل

اهرم‌های فشار ایران به غرب بیشتر شده است

نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین:

مدیرکل آژانس شنبه به تهران می آید

مدیرکل آژانس شنبه به تهران می آید
سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین گفت: مدیرکل آژانس روز شنبه به تهران سفر می کند.
کد خبر: ۱۳۰۴۵۷۸

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، کاظم غریب آبادی گفت: رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز شنبه به تهران سفر می‌کند.

سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین افزود: این سفر به درخواست مدیرکل آژانس و به منظور گفت‌وگوهای فنی با سازمان انرژی اتمی ایران درخصوص چگونگی اجرای مفاد نامه ۲۷ بهمن ماه ایران به آژانس و ماده ۶ قانون اقدام راهبردی مجلس شورای اسلامی و نحوه ادامه همکاری های دو طرف در چارچوب ترتیبات و تحولات جدید، انجام می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات

نیازمندی ها