چه کسی سرمربی آبی ها را ابقا کرد؟

وزیر برکناری فکری را وتو کرد

هیات‌مدیره استقلال بعد از شکست این تیم مقابل سپاهان، با توجه به فشار هواداران، محمود فکری سرمربی خود را برکنار کرد اما این وزیر ورزش بود که دست به ابقای فکری زد.
کد خبر: ۱۳۰۴۵۲۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ، منابع خبری موثق در باشگاه استقلال می‌گویند این چیزی است که اطرافیان مسعود سلطانی‌فر به خود فکری هم گفته‌اند. سرمربی استقلال سخت‌ترین روزهایش را در این باشگاه سپری می‌کند. او میان هواداران و بازیکنان خودش، محبوبیتی آنچنانی ندارد. هواداران از همان هفته‌های اول لیگ به سبک بازی استقلال اعتراض داشتند و بعد از بازی سپاهان اعتراض‌ها را به اوج رساندند. بازیکنان هم به دلیل تبعیض در برخوردها دیگر پشتوانه او نیستند.

به عنوان مثال فکری در ماجرای فرشید باقری و میلیچ پای خود را در یک کفش کرد که این دو بازیکن باید اخراج شوند. در نقطه مقابل وریا هنگام تعویض در بازی نساجی با حالت اعتراض‌آمیز از زمین بیرون رفت و با لگد به تابلوهای تبلیغاتی کوبید. پیشکسوتان اعتقاد داشتند فکری باید غفوری را اخراج کند اما سرمربی استقلال حرف هیچکس را گوش نداد و حتی پشت این بازیکن درآمد و از نظر عده‌ای به توجیه رفتار کاپیتان تیمش پرداخت. فکری گفت: «وریا از تعویض ناراحت نبود. ناراحتی‌اش به خاطر این بود که خوب تغذیه نشدند.» غفوری حتی در تمرین روز بعد از بازی نساجی هم حاضر نشد تا انتقادها از او اوج بگیرد. اکثر بازیکنان اعتقاد داشتند فکری رفتاری تبعیض‌آمیز داشته و به همین دلیل در روزهای گذشته همه می‌بینند که آنها در فضای مجازی پست‌های مربوط به حضور مربیان جدید را لایک می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها