جزئیاتی از جنجال چند ساعته در باشگاه استقلال بعد از باخت مقابل سپاهان

بمب ساعتی در اتاق فکری

محمود فکری باز هم به دنبال مقصر می‌گردد! پس از شکست مقابل سپاهان نخستین کاری که کرد این بود؛ قهر در نشست خبری. وقتی خبرنگاری از او پرسید که «چرا در هر بازی ترکیب تیمش تغییر می‌کند و چرا سیستم استقلال ثابت نشده است» فکری در اقدامی غیر‌قابل پیش‌بینی نشست را نیمه‌کاره رها کرد.
کد خبر: ۱۳۰۴۳۱۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم،  سرمربی استقلال هنگام خروج از سالن کنفرانس بعد از این پرسش که آیا قصدی ندارد به دیگر سؤالات پاسخ دهد، عنوان کرد:«زمانی که ما پیروز می‌شویم هیچ سؤالی وجود ندارد ولی وقتی می‌بازیم همه دوستان کارشناس می‌شوند.»این اما پایان کار نبود. روز گذشته اکثر سایت‌های خبری اعلام کردند محمود فکری در اقدامی غیرمنتظره صفحه رسمی استقلال و همینطور بازیکنان تیمش را در اینستاگرام آنفالو کرده است.این خبر مثل بمب صدا کرد و تا ساعت‌ها خبر اول فضای مجازی و رسانه‌ها بود. آنفالو کردن استقلالی‌ها درست یک روز بعد از باخت مقابل سپاهان، در شرایطی که فکری همچنان با انتقاد هواداران روبه‌روست، ناخواسته شبیه به چرخه‌ای شد که در نهایت به برکناری یا استعفای او منجر می‌شود.

بعد از ظهر دیروز، با چند ساعت تاخیر، خبرگزاری فارس در توضیح این خبر نوشت محمود فکری از ابتدا نه صفحه رسمی استقلال و نه صفحه بازیکنان را فالو نکرده است و این خبر صحت ندارد. برای همه این سوال به وجود آمد چرا محمود فکری از صبح دیروز نسبت به انتشار این خبر جنجالی واکنش نشان نداد و چرا در ادامه هم شخصا آن را تکذیب نکرد؟ کاملا پیدا بود خود او درخواست انتشار چنین خبری را داشته است.

 فکری در راه استعفا؟!

دیروز شایعه شد محمود فکری قصد دارد از مربیگری استقلال استعفا دهد و عطای کار در این باشگاه را به لقایش ببخشد ولی نزدیکان او گفتند، این شایعات از بیخ و بن اشتباه است. حتی شایعاتی درباره بازگشت مجیدی هم مطرح شد اما یک منبع موثق روز گذشته فاش کرد این مربی با باشگاه ذوب‌آهن اصفهان به توافق نهایی رسیده و احتمالا امروز به صورت رسمی به عنوان سرمربی این تیم معرفی خواهد شد. مجیدی و ذوب‌آهن دو هفته‌ای است مذاکرات جدی داشته و به توافقاتی رسیده‌اند اما فرهاد گفته بود باید ابتدا بازی‌های این تیم را بیشتر زیر نظر بگیرد. حالا باید دید آیا خبرهای رسیده درست از آب درمی‌آید و فرهاد قرارداد جدیدش را با آنها امضا می‌کند یا نه؟ حضور مجیدی در ذوب‌آهن، قطعا می‌تواند یک خبر خوب برای محمود فکری باشد چراکه او جدی‌ترین گزینه برای جانشینی سرمربی فعلی آبی‌ها به حساب می‌آید. از سویی بعضی از اعضای هیات مدیره از جمله خلیل‌زاده رابطه خوبی با فرهاد دارند، در حالی که آسمان روابط آنها با فکری خیلی خوب نیست. در همین حال روز گذشته خبر رسید اعضای هیات مدیره پشت فکری درآمده و بعد از شکست مقابل سپاهان از این مربی حمایت کرده‌اند. بعد از اتمام این بازی سیلی از انتقادها روانه کادر فنی شد و در صفحه رسمی باشگاه تعداد زیادی از طرفداران خواهان برکناری محمود فکری شدند. اعضای هیات مدیره استقلال در همین اثنا با محمود فکری تماس گرفته و به حمایت از او پرداختند. یک منبع آگاه در باشگاه در این باره گفت: «بعضی از اعضا با فکری صحبت کردند و گفتند به شایعات توجه نکند.»

این‌که کدامیک از اعضای هیات مدیره با او صحبت کرده است مشخص نیست ولی خود فکری هم بهتر از هرکس دیگری می‌داند این اتفاق قبلا و پیش از بعضی تغییرات هم رخ داده بود. بعضی‌ها اعتقاد دارند بمب ساعتی در اتاق فکری گذاشته‌اند و هرلحظه ممکن است منفجر شود. آن منبع آگاه اما اضافه کرد: «هیات مدیره به فکری قول داده استقلال را برای نیم فصل دوم تقویت کند تا با قدرت بیشتری به مسابقات بازگردد.» البته خیلی‌ها اعتقاد دارند همین حالا استقلال یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ برتر است.

 جلسه هیات مدیره

روز گذشته اما اتفاق دیگری هم افتاد. با وجود انتقال مددی به بیمارستان اما جلسه هیات مدیره این باشگاه برگزار شد. خلیل‌زاده که به عیادت مددی رفته بود تماسی تصویری با دیگر اعضای هیات مدیره داشت و درباره آخرین وضعیت استقلال با هم بحث و تبادل نظر کردند.

سعید اکبری - گروه ورزش / روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها