با وجود تلاطمی که در بازار این روزهای گوشی‌ در ایران وجود دارد مدل‌های متنوع موجود هنوز هم می‌توانند جوابگو انتظارات کاربران با هر سلیقه‌ای باشند.
کد خبر: ۱۳۰۳۶۷۹

از یک گوشی نوکیا ساده تا بهترین‌های بازار که در صدر پرفروش‌ها قرار می‌گیرند.

از گوشی‌های ساده نوکیا تا پرچمداران برند شیائومی

چرا راه دوری برویم؛ به جز آیفون و سامسونگ‌های چند ده میلیونی که بیش از صد درصد رشد قیمتی در این مدت داشتند بهترین‌های شیائومی و مدل‌های ساده نوکیا می‌توانند انتظارات شما را از یک گوشی هوشمند اقتصادی برآورده کنند؛ فقط کافی است این بار بهترین‌های برندهای اقتصادی بازار نظیر نوکیا و شیائومی را به چشم خریدار رصد کنید.

گوشی‌های نوکیا: تلفیق دانش و تجربه

در میان محصولاتی که در بازار وجود دارند، نوکیا دوباره مثل گذشته قد علم کرده و این بار با مدل‌های جدید و هوشمند وارد بازار شده است. اما این برند از تولید گوشی‌های ساده معروف خود غافل نبوده و هنوز هم می‌توانید مدل‌های ساده نوکیا را در میان بهترین‌های بازار جستجو کنید.

از گوشی‌های ساده نوکیا تا پرچمداران برند شیائومی

دلایل زیادی برای انتخاب گوشی‌های ساده نوکیا وجود دارد. هیچ چیز از نظر کیفیت بدنه و ضربه‌گیری حریف نوکیا نمی‌شود.

سیستم عامل جاوا، رابط کاربری آسان و پردازش سریع دستورات از نقاط قوت مدل‌های ساده هستند که خیلی‌ها هنوز هم با وجود اسمارت فون‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند.

صف گوشی‌های نوکیا برای تسخیر بازار

بازار جهانی گوشی‌های تلفن همراه دنیا در تسخیر برند خوشنام و شهره نوکیا قرار گرفته است. این ادعا نه بر اساس آمار سلیقه‌ای، بلکه طبق اعداد و ارقام جهانی است که روزانه منتشر می‌شوند.

نوکیا متخصص گوشی‌ های ساده است و حالا که قیمت ساده‌ترین گوشی‌های هوشمند تا این حد رشد داشته خرید و استفاده از یک نمونه گوشی ساده نوکیا برای استفاده روزمره منطقی به نظر می‌رسد.

ساده‌های بی‌ادعا نوکیا را بشناسید!

کیفیت، دوام و طراحی و امکانات کاربردی سه ویژگی اصلی انواع گوشی‌های ساده نوکیا هستند و هیچ برندی نظیر شیائومی و سامسونگ تا این حد در تولید مدل‌های ساده موفق عمل نکرده است.

نوکیا 106 و نوکیا 110 از پرفروش‌ترین و زیباترین مدل‌های ساده نوکیا هستند که راه محصولات پرفروش چندین سال قبل این برند را پیش گرفته‌اند.

امکانات این گوشی‌ها برای ساعت‌ها مکالمه باکیفیت و بی‌وقفه رضایت بخش است. افراد سالمند و کسانی که فرصت شارژ مداوم دستگاه را ندارند نیز می‌توانند از باتری قدرتمند گوشی‌های ساده نوکیا در کنار طراحی کوچک آن‌ها بهره‌مند شوند.

شیائومی؛ تولدی در بازار گوشی‌های میان رده

از گوشی‌های ساده نوکیا تا پرچمداران برند شیائومی

حدود ده سال از فعالیت جهانی برند مشهور شیائومی می‌گذرد. برندی که از همان ابتدا با تولید گوشی‌های هوشمند خود را به دنیا معرفی کرد و حالا بهترین گوشی‌های شیائومی در رده مدل‌های پرفروش بازار قرار گرفته‌اند. محبوبیت و رونقی که به واسطه عرضه کیفیت در قبال قیمت پایین‌تر به دست آمده است.

با شیائومی هر ارزانی بی‌کیفت نیست!

شیائومی شناخته شده‌ترین کمپانی فعال چینی در زمینه تولید اسمارت فون در دنیا است که هیچ کسی آن را بابت چینی بودن رد نکرده است؛ حداقل ما ایرانیان که از محصولات چینی بی‌کیفیت در بازار بی سر و ته فعلی به تنگ آمده‌ایم!

یکی از دلایلی که بهترین گوشی‌های شیائومی در زمره پرفروش‌ترین مدل‌های بازار قرار گرفته‌اند به قیمت گذاری وسواسانه این کمپانی مربوط می‌شود.

این استراتژی باعث شده تا شیائومی بتواند بازار میان رده‌ها را با معرفی مدل‌های متنوع تسخیر و سامسونگ را به عرضه گوشی‌های میان رده بیش‌تر نیز ترغیب کند.

مدل‌های پرفروش این برند را می‌توانید با بررسی کامل هر مدل در سایت راهنمای خرید لیست ابزار (www.listabzar.com) مشاهده کنید.

گوشی‌های شیائومی از نگاه سخت افزاری

سخت است بخواهیم بین برندهای معتبری مثل نوکیا و شیائومی از نظر کیفیت مقایسه کنیم. درست است که نوکیا در امر طراحی گوشی ساده متخصص شده اما این برند اخیرا میان رده‌های خوش قیمتی را روانه بازار کرده است. محصولاتی که قضاوت را برای ما جهت انتخاب بهترین اسمارت فون اقتصادی کمی مشکل می‌کند.

دوربین عکاسی مدل‌های گوشی شیائومی

این روزها قابلیت‌های عکاسی حرفه‌ای یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران در انتخاب گوشی هوشمند است. شیائومی این موضوع را در طراحی مدل‌های مختلف دخالت داده و حتی از امکانات تصویربرداری خود یک برند متفاوت ساخته است!

هیچ چیز در امکانات عکاسی و فیلمبرداری شیائومی ساده و خسته کننده نیست. چارچوب مربعی که امروزه در انواع میان رده‌ها و پرچمداران برای قرارگیری لنز استفاده می‌شود در جدیدترین و بهترین گوشی شیائومی نیز وجود دارد. این برند خوشنام از نظر کیفیت عکاسی با برندهای مشهوری نظیر سامسونگ رقابت می‌کند.

طراحی متفاوت و معنی‌دار گوشی‌های شیائومی

شاید نوکیا و شیائومی از نظر قیمت گذاری و امکانات نرم افزاری در یک سطح قرار بگیرند؛ اما قطعا از نظر طراحی بدنه و زیبایی شیائومی یک سر و گردن بالاتر از میان رده‌های بازار است.

Mi Note 10 طراحی جسورانه و زیبایی در میان مدل‌های بازار دارد که اخیرا معرفی شده‌اند. محصولی که بدنه آلومینیومی آن جایی برای حرف و حدیث منتقدان باقی نگذاشته و با قیمت اقتصادی به فروش می‌رسد.

قدرت پردازشی انواع اسمارت فون‌های شیائومی

عملکرد گرافیکی و پردازشی بهترین‌های شیائومی عالی نیست؛ اما قطعا برای کاربرانی که انتظارات متوسطی از یک اسمارت فون دارند کافی خواهد بود.

مدل‌های مختلف شیائومی به صورت متوسط بین 8 تا 12 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده داخلی قدرتمند دارند. باتری یکی از نقاط قوت مدل‌های مختلف شیائومی است که کمبود آن را در بسیاری از مدل‌های گران قیمت و تازه نفس سامسونگ می‌بینیم.

اما در این بین اما و اگرهایی حتی برای خرید بهترین‌های شیائومی وجود دارد. تجربه برخی از کاربران در کار کردن طولانی مدت با مدل‌های مختلف شیائومی حاکی از داغ شدن گوشی است.

برخی از کاربران معتقدند با وجود این که شیائومی در به کارگیری باتری‌های قدرتمند عملکرد حرفه‌ای و بی‌نقصی داشته اما این گوشی صرفا برای کاربران معمولی با حد انتظارات پایین طراحی شده است.

اما اگر بخواهیم واقع نگر باشیم شاید بزرگ‌ترین ضعف این کمپانی عرضه دیر به دیر بروزرسانی رابط کاربری اختصاصی‌اش باشد. همین موضوع برخی از کاربران را از خرید مدل‌های پایین رده و میان رده شیائومی منصرف می‌کند. رابط کاربری یکی از مهم‌ترین اجزا در هر گوشی هوشمند است که لازم است به صورت دوره‌ای توسط سازنده به روزرسانی شود.

و در آخر

بهترین گوشی‌های شیائومی آمده‌اند تا ثابت کنند هر ارزانی می‌تواند باکیفیت باشد! این شعاری بود که تجلی آن را سال‌ها پیش در انواع گوشی نوکیا ساده شاهد بودیم.

نوکیا هم به دنبال تغییرات اخیری که در کمپانی ایجاد کرد توانست همپای شیائومی مدل‌های اقتصادی خود را در کنار گوشی‌های ساده معرفی و عرضه کند.

پردازشگر بهینه، باتری قدرتمند و طراحی کاربر پسند مهم‌ترین ویژگی پرچمداران شیائومی هستند که باعث شده محصولات این برند ارزش خرید بالایی داشته باشند.

اگر می‌خواهید در مورد این گوسی‌ها بیشتر بدانید به بخش موبایل سایت راهنمای خرید لیست ابزار مراجعه کنید و با برترین‌های روز آشنا شوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها