سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور:

امکان ثبت نام جاماندگان کنکور فراهم شد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد:

تمدید مهلت ثبت‌ نام کنکور ۱۴۰۰ تا دوشنبه

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید فرایند ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰ تا روز دوشنبه این هفته خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۳۵۰۷

به گزارش جام جم آنلاین، فاطمه زرین آمیزی روز شنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: مهلت ثبت نام در کنکور سال ۱۴۰۰ ساعت ۲۴ امشب شنبه ۱۸ بهمن ماه به پایان می رسید اما این مهلت تا روز دوشنبه ۲۰ بهمن تمدید شد.

وی افزود: داوطلبان می توانند تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه این هفته در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org ثبت نام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: این آزمون برای دوره های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ و همچنین رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ۹ تا ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

زرین آمیزی یادآور شد: تعداد داوطلبان ثبت نام کننده تا صبح امروز در یک گروه آزمایشی ۶۹۸ هزار و ۴۲۸ نفر و تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در بیش از یک گروه آزمایشی ۸۷۹ هزار و ۴۶۰ نفر است.

سازمان سنجش آموزش کشور پیش از این منابع سوال های آزمون سراسری سال آینده را برای بر اساس نظام جدید اعلام کرده بود که در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترسی است.

میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ همانند سال ۱۳۹۹ حداکثر ۳۰ درصد با تاثیر مثبت اعلام شد و مواد و ضرایب دروس امتحانی همچنین دروس موثر سوابق تحصیلی این آزمون همانند سال گذشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها