به گزارش جام جم آنلاین، فورد میخواهد با این خودروی مسابقهای در کلاس اولترا ۴ استوک شرکت کند و قرار است معرفی آن برای مسابقات در اواخر سال جاری و برای باجا ۱۰۰۰ انجام شود.
این برانکوی آماده مسابقه بر پایه نسخه دو درب مجهز به پکیج ساسکش تولید شده و از همان پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۷ لیتری توئین توربوی اکوبوست و گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک نسخه استاندارد سود میبرد البته برانکو ۴۶۰۰ بهبودهای زیادی داشته تا بتواند در محیط سخت مسابقه دوام بیاورد. از جمله این موارد میتوان به سیستم تعلیق پرفورمنس با شوکهای فاکس، ترمزهای ویلوود، لاستیکهای ۳۵ اینچی بی اف گوودیچ و رینگهای متد ریس اشاره کرد.
بسیاری از قطعات زیر بدنه برانکو نیز دارای قطعات هوی دیوتی همچون هاب پرتال جلوی ۷۴، سیستم فرمان هیدرولیک Howe و بازوهای کنترل مهندسی تریتون هستند.
سپرهای فولادی ماژولار این تراک محصول فورد پرفورمنس بوده و همین شرکت وینچ وارن زئون را نیز تولید کرده است.
چراغهای LED آفرود نیز به بهبود میدان دید راننده کمک کرده و رول کیج نیز بر ایمنی کلی خودرو میافزاید.
برانکو ۴۶۰۰ همچنین اولین خودروی مسابقهای است که تأییدیه فیا برای صندلیهای آفرود ریکارو را دریافت نموده است.
این خودروی مسابقه ماه نوامبر وارد مسابقات خواهد شد. تستهای برانکو ۴۶۰۰ از اواخر ماه جاری میلادی شروع میشود و فورد از آن به عنوان بستر آزمایش تجهیزات جانبی تائید شده استفاده خواهد کرد.
فورد برانکو هنوز وارد خط تولید نشده اما این موضوع دلیلی بر عدم تبلیغش توسط سازنده نیست.
منبع: پدال
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد