به گزارش جام جم آنلاین، حداقل از نظر حجم، TRX پیروز میدان است و پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری آن در برابر پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری فورد رپتور بسیار پرحجمتر میباشد. رم همچنین قدرت ۷۰۲ اسب بخاری دارد و اگرچه قدرت تولیدی پیکاپ فورد اعلام نشده اما احتمالاً خروجی آن خیلی بیشتر از قدرت ۴۵۰ اسبی نسل پیشین رپتور نخواهد بود.
ما هنوز نمیدانیم رپتور جدید از چه گیربکسی استفاده خواهد کرد اما احتمالاً همچون نسل پیشین دارای گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک خواهد بود. TRX نیز به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک مجهز است.
با توجه به اطلاعاتی که در دست است به نظر میرسد رم TRX در خط مستقیم پرفورمنس بهتری خواهد داشت و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۵ ثانیهای آن کاملاً هیجانانگیز است. نسل پیشین رپتور شتاب ۶ ثانیهای داشته است. احتمالاً عملکرد نسل جدید این پیکاپ اندکی بهتر خواهد بود.
اما نکته جالب در بخش آفرود خواهد بود. نسل پیشین رپتور تکنولوژیهای زیادی همچون کروز کنترل آفرود داشته است. این خودرو همچنین به دامپرهای تطبیقی مجهز بوده است.
TRX نیز دست و پا بسته نیست. این خودرو دارای شوکهای تطبیقی بلک هاوک E2 میباشد و این سیستم همانند رپتور میتواند پرواز کردن خودرو از روی تپهها را تشخیص دهد.
منبع: پدال
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد