آنچه روز گذشته به خبر نخست فوتبال ایران تبدیل شد، محرومیت پرسپولیس از سه پنجره نقل‌وانتقالاتی به دلیل عدم پرداخت مطالبات بودیمیر بود.
کد خبر: ۱۳۰۳۰۸۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ،  این باشگاه می‌بایست تا ۱۲ بهمن ۴۷۵ هزار یورو به‌علاوه ۵ درصد سود سالانه این مهاجم را پرداخت می‌کرد و با توجه به عملی نشدن این کار، بسیاری از رسانه‌ها اعلام کردند محرومیت قرمزها از دیروز شروع شده است. اما در این میان، روایت‌های متفاوتی در این زمینه مطرح شد.

یکی از مسائل مطرح شده این بود که اعمال محرومیت نقل‌و‌انتقالاتی از سوی فیفا بستگی به نامه وکیل بودیمیر به کمیته انضباطی فیفا دارد. این یعنی این‌که وکیل مهاجم کروات سابق پرسپولیس باید در نامه‌ای به فیفا عدم پایبندی باشگاه پرسپولیس به رأی صادره از سوی این نهاد را اعلام کند. با این حال، داوور رادیک، وکیل بودیمیر روز گذشته در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها اعلام کرد که هنوز پنجره نقل‌و‌انتقالات پرسپولیس بسته نشده است.

در همین حال، ابراهیم شکوری مدیر اجرایی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره این موضوع گفت: تا این لحظه هیچ ایمیلی مبنی بر بسته شدن پنجره دریافت نکرده‌ایم. تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا بتوانیم تیم را از این شرایط خارج کنیم. او در ادامه گفت: فرصت ما طبق نامه وکیل بودیمیر تا ۱۲ بهمن بود ولی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم برای ۲ اسفند که فصل نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ آغاز می‌شود مشکلی پیش نیاید و بتوانیم بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها