ساشا سبحانی با قرار وثیقه آزاد شده است

حاشیه‌های دستگیری آقازاده جنجالی (+عکس)

«ساشا سبحانی، در مادرید دستگیر شد.» خبر کوتاه بود، اما برای آن دسته از کاربران فضای مجازی و حتی دنبال‌کنندگان صفحه‌اش که دل خوشی از رفتارهای غیراخلاقی و نامتعارف این آقازاده پرحاشیه در اینستاگرام نداشتند، خبر خوشحال‌کننده‌ای بود و آرزو کردند به ایران استرداد شود.
کد خبر: ۱۳۰۲۸۷۸

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام‌جم، با این‌که ساشا سبحانی با ارسال استوری سعی کرد، خبر دستگیری‌اش را تکذیب کند اما مدارک قضایی و پلیسی نشان می‌دهد او دستگیر و با قرار وثیقه آزاد شده است.

ماجرای دستگیری ساشا سبحانی از این قرار است که پلیس اینترپل ایران که از مدت‌ها پیش فعالیت‌های غیرقانونی و غیراخلاقی سبحانی را زیر نظر گرفته بود، برای او اعلان قرمز صادر و درخواست استرداد او به ایران را مطرح کرد.

با صدور اعلان قرمز، پلیس اسپانیا نیز وارد عمل شد و او را در خانه‌اش دستگیر کرد. پس از دستگیری، یک روزنامه اسپانیایی از دستگیری او خبر داد و بسیاری از کاربران صفحه مجازی سبحانی از دستگیری او ابزار خشنودی کردند.

ساعاتی پس از اعلام این خبر، سبحانی صبح دیروز یک استوری کوتاه از خود در صفحه‌اش منتشر و در حالی‌که سعی می‌کرد خونسردی‌اش را حفظ‌ کند به دنبال‌کنندگانش گفت افراد بسیاری به او پیام داده و در مورد دستگیری‌اش سؤال کرده‌اند که سبحانی نیز در پاسخ گفت این ادعاها صحت ندارد و ماجرای دستگیری او حاشیه‌ای بیش نیست.

سبحانی در شرایطی در اتاق خوابش ماجرای دستگیری را تکذیب کرد که بررسی‌های جام‌جم نشان می‌دهد، ماجرای دستگیری او صحت دارد و ساعاتی پس از دستگیری و با تسلیم وثیقه از زندان آزاد شده است.

بر همین اساس مقرر است، پلیس اینترپل ایران، مدارک و اسناد اتهامی سبحانی را به دادگاه اسپانیا ارسال کرده و دادگاه نیز پس از بررسی مدارک اتهامی، رای خود را مبنی بر استرداد یا عدم استرداد او به ایران را صادر کند. قاضی دادگاه به ساشا اخطار داده حق ندارد تا زمان تعیین و تکلیف از مادرید خارج شود.

حاشیه‌های دستگیری آقازاده جنجالی (+عکس)

پیش از سبحانی نیز، خبر بازداشت و استرداد پویان مختاری، یکی دیگر از شاخ‌های اینستاگرامی مستقر در ترکیه و گرداننده سایت توسط پلیس اینترپل ایران به کشور مطرح شد که منابع رسمی آن را تایید نکردند.
نام ساشا سبحانی، اولین بار سال ۹۱ و زمانی سر زبان‌ها افتاد که پس از درگیری با فردی در یک پارتی شبانه، به جرم قتل بازداشت اما پس از مدتی و به دلیل عدم اثبات اتهام و مدارک ناکافی آزاد شد.

آنچه که باعث شد نام سبحانی بیش از گذشته در فضای مجازی مطرح شود، تصاویر و فیلم‌های دوگانه‌ای بود که از او منتشر می‌شد.
در بعضی تصاویر، او گاهی با ظاهری مذهبی دیده می‌شد اما در بسیاری تصاویر دیگر، روابط غیراخلاقی، کشتی، هواپیمای شخصی و خودروهای میلیاردی‌اش را به رخ دنبال‌کنندگانش می‌کشید.

حاشیه‌های دستگیری آقازاده جنجالی (+عکس)

بسیاری از کاربران می‌گویند او با تبلیغ سایت شرط‌بندی و بالا کشیدن پول شرکت‌کنندگان در سایت توانسته ثروت و امکانات بی‌حد و حصری برای خود فراهم کند، اما سبحانی مدعی است از ۱۵‌سالگی وارد بازار کار شده و هر آنچه که به‌دست آورده، نتیجه زحمات خودش است و دوستان نزدیکش شاهد این ادعا هستند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها