حوادث تهران؛ پرستار خانگی

زورگیری خدمتکار خانگی از سالمندان

دوربین مداربسته پرستار خانگی را که اقدام به بدرفتاری با یک زن سالخورده بیمار می کرد به دام انداخت.
کد خبر: ۱۳۰۲۷۹۵

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رفتار بی‌رحمانه پرستار خانگی با یک زن سالخورده را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو «جنی دِدی» ۲۹ ساله به طرزی خشن و غیرانسانی با این زن سالخورده مبتلا به آلزایمر رفتار می‌کند.

رفتار غیرانسانی پرستار خانگی با زن بیمار!

این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که پرستار قصد خوراندن قرص به این زن سالخورده را دارد گوش و صورت او را محکم گرفته و سر وی را بالا نگه می‌دارد. در صحنه‌ای دیگر از این ویدئو این پرستار در حالی که مو‌های این زن را می‌کشد سرش را بالا نگه داشته و چند قرص دیگر به دهان او می‌اندازد.

 

این ویدئو به تازگی توسط پلیس نورفولک و با اجازه خانواده زن سالخورده منتشر شد. «کورینا»، دختر این زن سالخورده در این باره گفت: «وقتی من متوجه این اتفاقات شدم وحشت کردم. من حتی از دیدن این تصاویر وحشت دارم. هرگز نمی‌توانم تصور کنم چنین رفتاری با مادرم آن هم در زیر سقف خانه‌مان رخ داده باشد.»

 

بنا به گفته این دختر جوان او پس از مشکوک شدن به جراحات و کوفتگی‌هایی که روی بدن مادرش ایجاد شده بود اقدام به نصب دوربین مداربسته در خانه کرد.

 

گفتنی است؛ پرستار «جنی ددی» روز دوشنبه در دادگاهی در نوریچ انگلیس مورد محاکمه قرار گرفت و به جرم سوءرفتار با یک سالمند به تحمل ۶ ماه زندان و پرداخت ۱۲۲ یورو محکوم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها