حوادث تهران؛ پرستار خانگی

زورگیری خدمتکار خانگی از سالمندان

متهمی که با زورگیری دو گوشی موبایل از خانم‌ها مسن سرقت کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۱۲۹۸۵۹۵
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین، علیرضا ۳۱ ساله، فردی که از سالمندان به صورت شبانه روزی پرستاری می‌کرد و حقوقش کفاف زندگی اش را می‌داد، طمع او را گرفتار قانون کرد.
 
زورگیری خدمتکار خانگی از سالمندان
افسر این پرونده در گفت‌وگو با میزان گفت: این فرد به عنوان خدمتکار و پرستار از یکی از سالمندان در محدوده خیابان دلیری نگهداری می‌کرده است، اما در ساعات خلوتی روز به خیابان‌ها رفته و به دنبال طعمه‌های خود می‌گشت.
 
وی افزود: این فرد با تعقیب کردن زنان مسن، آن‌ها را در کوچه‌های خلوت گیر می‌انداخت و با گرفتن گردن آن‌ها از پشت، این زنان را ترسانده و کیفشان را سرقت می‌کرد.
 
این مقام انتظامی ادامه داد: این متهم تا کنون دو نقره سرقت انجام داده و قصد فروختن اموال سرقتی را داشت که توسط دوربین‌ها شناسایی و دستگیر شد.
 
این افسر پلیس اظهار کرد: یکی از این زنان مقاومت کرده بود که این مرد به اون حمله کرده و باعث شکسته شدن کتف این شاکی شد.
 
این متهم  گفت: من ۳۱ سال هستم و تازه از شهرستان به تهران آمدم. جایی برای خواب و پولی برای خرج کردن نداشتم، برای همین تصمیم گرفتم به کمک سالمندان بروم و از آن‌ها نگهداری کنم.
 
وی افزود: درآمد من خوب بود و کفاف زندگی ام را می‌داد. حتی این سالمندان به من جای خواب هم داده بودم، اما من متوجه شدم اگر می‌خواهم پول بیشتری دربیاورم باید سراغ همین سالمندان بروم، اما نه سالمندی که از آن مراقبت می‌کردم، چون ممکن بود جای خوابم را از دست بدهم.
 
علیرضا اظهار کرد: بنابراین عصر‌ها که وقت آزاد داشتم در خیابان‌ها گشت زدم و زنان مسن را برای سرقت کیف‌ها و گوشی هایشان انتخاب کردم. چون قطعا به تنهایی زورم به آن‌ها می‌رسید.
 
این متهم گفت: دو بار سرقت کردم که زود دستگیر شدم. من هیچ پولی از این راه به دست نیاورده بودم، اما گرفتار قانون شدم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها