جواد فروغی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در فروشگاه های زنجیره ای وقتی نرخ کالاها تغییر می کند اجناس با نرخ جدید می آورند و جایگزین کالاهای قدیمی می شود و در مواردی نادر، کالاهای قدیمی باقی مانده در شلف فروشگاه ها با نرخ جدید به مشتری عرضه می شود که در همان پای صندوق در صورت اعلام، قابل تغییر قیمت و اصلاح خواهد بود.
در ادامه برای آگاهی بیشتر در خصوص «حکایت گزارش های زنجیره ای و برخی قضاوت های رسانه ای» شما را به دیدن فیلم زیر دعوت می کنیم:
جواد فروغی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگوی «جامجم» با معاون دانشجویی دانشگاه الزهرا(س) مطرح شد
آمار و ارقام از درخشش قایقرانان برای حضور در پاریس خبر میدهد
حسن عزالدین، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با «جامجم» تصریح کرد