امیدِ ماشین به یک قانون ریاضی

رقیب پرسپولیس و یک طلسم ۱۶۳ روزه

ماشین‌سازی بعد از پیروزی در هفته سی‌ام لیگ نوزدهم دیگر هیچ بردی را در لیگ برتر فوتبال ایران تجربه نکرده است.
کد خبر: ۱۳۰۲۷۲۴

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، تیم‌های پرسپولیس تهران و ماشین‌ سازی تبریز در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فردا(شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

هر ۲ تیم در این دیدار نیاز به گرفتن امتیاز دارند؛ با این تفاوت که پرسپولیس فقط سه امتیاز را می‌خواهد و شاید ماشین‌سازی به یک امتیاز هم قانع باشد.

حریف تیم یحیی گل‌محمدی شرایط عجیبی را دارد. ماشین‌سازی در این فصل و با احتساب پیروزی ذوب‌آهن در برابر نساجی، تنها تیمی است که در لیگ بیستم بردی نداشته است. سبزقبایان تبریزی تا به اینجای کار چهار تساوی و هشت شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند.

آخرین پیروزی تیم ماشین‌سازی در لیگ برتر به فصل قبل برمی‌گردد. آنها ۱۶۳ روز قبل موفق شدند در هفته سی‌ام و پایانی لیگ نوزدهم با نتیجه یک بر صفر از سد میهمان خود صنعت نفت آبادان بگذرند و در لیگ بمانند البته که برای رسیدن به آخرین پیروزی خارج از خانه ماشین باید به هفته بیست و پنجم لیگ نوزدهم برگردیم که این تیم توانست با نتیجه ۲ بر یک در اصفهان از سد ذوب‌آهن بگذرد.

شاگردان سعید اخباری در هفت هفته اخیر فرمول جالبی در نتیجه‌گیری داشته‌اند. باخت، مساوی، باخت، مساوی، باخت، مساوی، باخت و حالا طبق این قاعده ریاضی باید منتظر یک امتیاز مهم برای این تیم باشیم اما آیا تیم سرخپوش تهرانی چنین اجازه‌ای را خواهد داد یا خیر. ۲ تساوی و چهار باخت، ماحصل کار ماشین‌سازی در بازی‌های خارج از خانه بوده است و باید دید در هفتمین بازی چه اتفاقی رخ می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها