آخرین قیمت های از بازارهای موبایل

قیمت روز گوشی موبایل در ۹ بهمن

آخرین آمار از رصد بازارهای تلفن همراه

قیمت روز گوشی موبایل در ۸ بهمن

قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۸ بهمن را مشاهده می‌کنید.
کد خبر: ۱۳۰۲۵۱۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امکانات فوق‌العاده بی‌شمار تلفن‌های هوشمند موجب شده تا این دستگاه‌ها به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شوند. برقراری تماس صوتی و ویدئویی، ارتباط با اینترنت، فضای مجازی، ثبت فیلم و عکس و استفاده از هزاران اپلیکیشن کاربردی، تنها بخشی از قابلیت‌هایی است که توسط این دستگاه چند اینچی ارائه می‌شود.

امروزه همه مردم دنیا از کاربران و مخاطبان تلفن‌های هوشمند هستند و از این رو شرکت‌های مختلف، با تولید گوشی‌های جذاب، مقرون‌به‌صرفه و قدرتمند، به دنبال افزایش سود خود از این بازار پرسود برآمده‌اند. در این گزارش قصد داریم به صورت روزانه قیمت گوشی در بازار را مرور کنیم، توجه شما را به آخرین قیمت روز گوشی در بازار جلب می‌کنیم.

*تمامی قیمت‌ها به تومان است*

در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند.
 
قیمت گوشیهای شرکت سامسونگ

در حال حاضر مهم‌ترین مدل سامسونگ در بازار جهان سری پرچمدار گلکسی نوت 10 محسوب می‌شود که نزدیک به سه ماه از عرضه آن می‌گذرد. اما جدیدترین مدل‌های سامسونگ دو نسخه ارزان پرچمدار گلکسی S10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت هستند که قیمت مناسبی دارند. اما یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ مدل گلکسی A51 است این گوشی نسخه به روز شده میان‌رده محبوب A50 به حساب می‌آید که دوربین بهبودیافته و حاشیه‌های باریک‌تر نمایشگر آن به‌ همراه اندروید 10 موجب شده بسیار مورد توجه و استقبال خریداران و مصرف‌کنندگان قرار بگیرد.

همچنین دوربین پشتی سه‌گانه گلکسی A50 در مدل A51 جای خود را به دوربین چهارگانه داده و این افزایش تعداد دوربین‌ها، افزایش وضوح تصویربرداری را نیز به همراه داشته است. اگر قصد خرید گوشی‌های پرچمدار را نداشته باشید، این محصول که در دسته میان‌رده سامسونگ قرار می‌گیرد گزینه مناسب و جذابی برای خرید خواهد بود. در فهرست زیر قیمت گوشی A51 سامسونگ نیز موجود است. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت روز گوشی موبایل در ۸ بهمن

قیمت گوشیهای شرکت هوآوی

هرچند که پرچمداران جدید هوآوی معرفی شده‌اند، اما به نظر نمی‌رسد که سری میت ۳۰ را در بازار ایران ببینیم. اما پرچمداران ۲۰۱۹ این شرکت یعنی سری P30 و مدل‌های باکیفیتی همچون Y9، آنر ۱۰، آنر ۱۰ لایت و پی اسمارت در بازار موجود است که فروش بالایی دارند. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت روز گوشی موبایل در ۸ بهمن

قیمت گوشیهای شرکت اپل

شرکت اپل همواره تمرکز خود را بر عرضه مدل‌های محدود، اما باکیفیت گذاشته و این روند تا کنون جواب داده است. اپل شرکتی نیست که در طول سال ۱۰ مدل یا بیشتر وارد بازار کند، هدف این شرکت بازار میان‌رده نیز نیست و تنها به دنبال عرضه و فروش مدل‌های بالارده و پرچمدار می‌گردد که در این راه بسیار موفق هم بوده است. در حال حاضر از محبوب‌ترین مدل‌های این شرکت می‌توان به آیفون x و آیفون ۷ اشاره کرد، که در ادامه هم قیمت آیفون X و هم قیمت آیفون ۷ آورده شده است.

یکی از جدیدترین مدل‌های پرطرفدار شرکت اپل که به تازگی وارد بازار شده iPhone SE (2020) است، اگرچه این مدل قرار است محصولی مقرون به صرفه باشد اما پس از ورود به کشورمان قیمتی نجومی گرفته است. این تلفن هوشمند در حال حاضر با 3 نوع حافظه ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شده، اما فعلا با توجه به عدم ارائه هیچ گونه گارانتی و خدمات پس از فروش برای آن و همچنین عدم رجیستری گوشی از سوی فروشنده در شرایطی که بازار تا حد زیادی تلاطم پیدا کرده و قیمت‌ها بی اساس رو به افزایش است، خرید آن در شرایط فعلی توصیه نمی‌شود.در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت روز گوشی موبایل در ۸ بهمن

قیمت گوشیهای شرکت شیائومی

شیائومی در چند سال اخیر با بازاریابی صحیح و ارائه محصولات باکیفیت و بسیار ارزان توانست به یکی از قطب‌های اصلی تلفن‌ همراه در جهان تبدیل شود. این شرکت همواره از فناوری‌های نوین در محصولات خود استفاده می‌کند که به فروش مدل‌های آن کمک فراوانی می‌کند. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های شیائومی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت روز گوشی موبایل در ۸ بهمن

قیمت گوشیهای شرکت نوکیا

شرکت نوکیا هرچند مانند گذشته از برترین‌های بازار محسوب نمی‌شود، اما همچنان با عرضه مدل‌های کلاسیک و هوشمند تلاش می‌کند تا به جایگاه قبلی خود بازگردد، در حال حاضر از مدل‌های موجود در بازار ایران این شرکت می‌توان به نوکیا ۸، ۸.۱، ۷ پلاس، ۷.۱ و دیگر مدل‌های میان‌رده نوکیا اشاره کرد که از کیفیت و قیمت بالایی برخوردار هستند. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های نوکیا در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت روز گوشی موبایل در ۸ بهمن

قیمت گوشیهای شرکت الجی

مدل‌های ال‌جی در حال حاضر در بازار ایران به سختی پیدا می‌شوند، این شرکت در سال‌های اخیر از دوران اوج خود فاصله گرفته و مدل‌های تولیدی آن محبوبیت سابق را ندارند. به نظر می‌رسد با رشد شرکت‌های چینی، برندهایی مانند ال‌جی دچار مشکل شده‌اند. البته این شرکت نیز به تازگی با ساخت مدل‌های باکیفیت سعی می‌کند رضایت مشتریان خود را مجددا به دست آورد. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های ال‌جی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت روز گوشی موبایل در ۸ بهمن

قیمت گوشیهای شرکت وانپلاس

شرکت وان‌پلاس یکی از جدیدترین برند‌های تلفن هوشمند به شمار می‌آید. این شرکت بر خلاف دیگر برند‌های چینی، سرمایه گذاری اصلی خود را بر روی بازار آمریکا انجام داده و با قرارداد‌هایی که با اپراتور‌های فعال در این کشور بسته، توانست خیلی زود خود را در این کشور و سایر نقاط جهان مطرح سازد. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های شرکت وان‌پلاس در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت روز گوشی موبایل در ۸ بهمن

قیمت گوشیهای شرکت اچتیسی

اچ‌تی‌سی نیز مانند سونی در چند سال اخیر با کاهش شدید تولید و فروش همراه شده و جای خود را در بازار به برند‌های چینی و مدل‌های مقرون به صرفه آن داده است، در حال حاضر چندین مدل با کیفیت در این شرکت در بازار وجود دارد که می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید مشتریان باشد. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های اچ‌تی‌سی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت روز گوشی موبایل در ۸ بهمن

قیمت گوشیهای شرکت جیالایکس

شرکت جی‌ال‌ایکس تنها برند ایرانی در حوزه تولید تلفن هوشمند است که با به‌کارگیری متخصصان بومی، در چند سال گذشته به یکی از برند‌های پرطرفدار در میان خانواده‌های ایرانی تبدیل شده است، در حال حاضر چندین مدل از این شرکت در بازار قابل خریداری است که خریداران با توجه به مشخصات و قیمت آن می‌توانند از میان این مدل‌ها یک کدام را انتخاب کنند. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های جی‌ال‌ایکس در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت روز گوشی موبایل در ۸ بهمن

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها