یحیی به دنبال یک خرید زمستانی خوب برای پرسپولیس است

ترابی برمی‌گردد؟

آخرین جلسه مهدی ترابی با سران باشگاه العربی بی‌‌نتیجه بود. در این جلسه ترابی خواهان دریافت باقی‌مانده مبلغ قرارداش شد و اعلام کرد با توجه به این که باشگاه به او اعلام عدم نیاز کرده، باید باقی‌مانده مبلغ قراردش را بپردازد و باشگاه العربی هم تاکید کرد فعلا پولی در بساط ندارد.
کد خبر: ۱۳۰۲۲۸۰

به گزارش جام جم آنلاین ، روزنامه جام جم نوشت: سران باشگاه العربی که هم‌اکنون درخواست کتبی سه باشگاه پرسپولیس، سپاهان و تراکتور را روی میز خود دارند، به دنبال آن هستند که نه تنها پولی به ترابی ندهند بلکه بابت انتقالش به یکی از این تیم‌ها پول خوبی هم بگیرند. به هر حال تفاوت سران باشگاه العربی با باشگاه پرسپولیس همین است که بازیکن خود را به راحتی از دست نمی‌دهند و تمام تلاش خود را برای درآمدزایی انجام می‌دهند.

اما موضوع این است که مهدی ترابی تاکید دارد باید از باشگاه مبلغ باقی‌مانده قراردش را بگیرد. به هرحال نقل و انتقالات قطر ۱۲ بهمن به پایان می‌رسد و ترابی منتظر است تا با قرار گرفتن در فهرست مازاد به پولش برسد و باشگاه قطری هم به دنبال راهکاری است تا قبل از قراردادن نام ترابی در فهرست مازاد مبلغی را به عنوان حق انتقال این بازیکن دریافت کند.

در راستای همین اتفاقات نیز پیج‌های هواداری باشگاه العربی با ترابی خداحافظی کرده‌اند و شنیده می‌شود مهدی هم اینستاگرام العربی را آنفالو کرده است. باشگاه پرسپولیس نیز که به‌شدت از‌نظر مالی تحت‌فشار است و باید بدهی نفراتی چون بودیمیر، کالدرون و دروازه‌بان کروات خود را بپردازد تمام تلاش خود را به کار گرفته تا کمترین مبلغ را بابت این انتقال متحمل شود و می‌خواهد مبالغ پرداختی را به خود ترابی بدهد نه العربی.

به هر روی به نظر می‌رسد طی چند روز آینده تکلیف مهدی ترابی مشخص خواهد شد. نکته امیدوار‌کننده برای هواداران پرسپولیس این است که مهدی ترابی با گل‌محمدی در تماس است و به او گفته به هیچ تیمی جز پرسپولیس نخواهد رفت و حتی تاکید کرده در این مدت پیشنهاد خوبی از یک تیم ترکیه‌ای را نادیده گرفته است. ضمن این‌که شاید مهم‌ترین نکته و کلید انتقال نهایی ترابی این است که ‌گرچه سپاهان و تراکتور مبالغ بالایی را برای نیم فصل به العربی و ترابی پیشنهاد داده‌اند اما در بند قرارداد ترابی آمده که باشگاه العربی نمی‌تواند او را بدون رضایت‌اش به باشگاهی منتقل کند. از این‌رو در‌نهایت خود ترابی تصمیم‌گیرنده است که روی حرفش با گل‌محمدی بماند و پرسپولیسی شود یا راهی سپاهان و تراکتور‌‌.

حامد وفایی - گروه ورزش / روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها