همه چیز درباره فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا؛

کوچک‌ها با سورپرایز می‌آیند

چه شد که سهمیه ما در آسیا زیاد شد؟

پرسپولیس، استقلال را به مرحله گروهی برد!

سهمیه ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان ایران ۳+۱ شد. پیش از این سهمیه ایران ۲+۲ بود. پس از آن‌که مسجل شد کشور ترکمنستان نتوانسته مجوز کلاب لایسینینگ برای حضور در لیگ قهرمانان را بگیرد، نیم سهمیه آنها به ایران واگذار شده تا استقلال به‌طور کامل سهمیه بگیرد و وارد رقابت‌های مرحله گروهی شود.
کد خبر: ۱۳۰۲۰۷۷

به گزارش جام جم آنلاین ، روزنامه جام جم در ادامه این گزارش نوشت: به ‌این ترتیب فولاد تنها باشگاه ایرانی خواهد بود که به پلی‌‍‌آف می‌رود. البته این اتفاق باید سال گذشته رخ می‌داد ولی به‌دلیل سهل‌انگاری صورت گرفته، سهمیه همان ۲+۲ باقی ماند. امسال اما با فینالیست شدن پرسپولیس، امتیاز ایران بالا رفت تا استقلال از پلی‌آف به مرحله گروهی برود.
حمیرا اسدی، رئیس کمیته بین‌الملل فدراسیون با تایید این موضوع به جام‌جم می‌گوید: «در نامه ارسالی تاکید شده ما سه سهمیه مستقیم داریم و یکی پلی‌آف. همچنین در نامه تاکید شد مراسم قرعه‌کشی مسابقات به‌صورت آنلاین روز ۲۷ ژانویه (چهارشنبه هفته جاری) ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به‌وقت مالزی برگزار می‌شود.» سهیل مهدی، رئیس کمیته حرفه‌ای‌سازی هم توضیح می‌دهد: «می‌شد سال قبل هم سهمیه ما بیشتر شود ولی باز خدا را شکر این اتفاق افتاده. حالا به لحاظ برنامه‌ریزی برای ما بهتر شد. یک بازی از تقویم‌مان کم می‌شود و استقلال را در مرحله گروهی خواهیم دید.»
در همین حال سیدبندی رقابت‌های لیگ قهرمانان هم اعلام شد که طبق آن پرسپولیس در سید اول رقابت‌ها قرار دارد. تراکتور در سید دوم مسابقات جای گرفته. استقلال هم در سید سوم. فولاد هم در صورت برنده شدن در
دو بازی پلی‌آف در سید چهارم قرار می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها