پس از سفر ریاست کل دادگستری استان فارس به منطقه عشایری صورت گرفت؛

تشکر دانش‌ آموزان از رئیس قوه قضائیه

تعدادی از دانش آموزان عشایری استان فارس روی تخته سیاه‌های مدارس خود از رئیس قوه قضائیه و مسؤولان قضایی در پی رفع مشکلاتشان تشکر کردند.
کد خبر: ۱۳۰۱۹۷۵

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، پس از سفر ریاست کل دادگستری استان فارس به منطقه عشایری این استان و پیگیری مصوبات سفر ریاست قوه قضائیه و صاحب کانکس شدن مدارس عشایری و همچنین تقدیم تبلت به دانش‌ آموزان عشایری، تعدادی از دانش‌آموزان روی تخته سیاه‌های مدارس خود از رئیس قوه قضاییه، ریاست کل دادگستری استان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور و همچنین مدیرکل بازرسی و بازرس کل استان فارس تقدیر و تشکر کردند.

تشکر دانش‌ آموزان از رئیس قوه قضائیه

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی بیست و چهارم دی ماه در سفر یک روزه به شهرستان سروستان ضمن حضور در منطقه عشایر نشین این شهرستان به بررسی مشکلات قضایی و پیگیری و رفع سایر مشکلات عشایر شهرستان سروستان در راستای اجرای مصوبات سفر ریاست قوه قضائیه به استان فارس پرداخت.

وی با اشاره به دیدار رئیس قوه قضائیه با سران عشایر در سفر خردادماه سال جاری به استان فارس و تأکید ایشان بر رسیدگی و پیگیری برخی از مشکلات آنان از جمله آبرسانی، توزیع سوخت در فصل سرما، اجرای طرح مرتع داری در جهت بهره این قشر تلاشگر و مولد جامعه گفت: با اهتمام و برنامه ریزی‌های صورت گرفته و ورود به موقع استانداری فارس مشکل آبرسانی عشایر استان فارس مرتفع شد.

اکرمی مدیرکل بازرسی استان نیز پیگیری مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه پیرامون فرزندان عشایری را برای فرزندان این قشر پر ثمر توصیف کرد و افزود: در این اقدام بیش از ۳۵ میلیارد تومان تجهیزات و هدایا به دانش‌آموزان محروم عشایری تعلق گرفت که در این سفر نتایج آن را شاهدیم که مورد استفاده عزیزان هست و از طرفی با مشکلات عمده آموزگاران عشایری در مسیر مدرسه تا منزل مواجه هستیم که باید برای آنها نیز تدابیری اتخاذ کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها