پاسخ به یک سوال بزرگ ورزشی؛

کریس از لئو بالاخره جلو زد؟

هنوز این سوال پاسخ داده نشده است؛ مسی بهتر است یا رونالدو؟ بسیاری از هوداران این دو اعجوبه پرتغالی و آرژانتینی دنیای فوتبال به نفع فوتبالیست محبوب خود رای میدهند. اما ....
کد خبر: ۱۳۰۱۰۴۸

به گزارش جام جم آنلاین، به نظر می رسد رونالدو از همه لحاظ از مسی سبقت گرفته است. این اتفاق بی سابقه در سال 2020 آغاز شد و حالا به نظر می رسد در حال تکمیل است. مسی بر خلاف رونالدو افتخارات ملی ندارد و علاوه بر آن در مدت اخیر بدجوری افت کرده است. مسئله بسیار پراهمیت دیگر این است که محبوبیت رونالدو بسیار بیشتر از مسی است و حداقل با مرور شبکه های اجتماعی می توان این موضوع را متوجه شد. 

اکنون سایه رونالدو هر روز بر سر مسی بیشتر سنگین تر می شود روزنامه جام جم هم مطلبی دراینباره منتشر کرده است:

دوران سلطه کریس رونالدو و لیونل مسی بر فوتبال دنیا از سال ۲۰۰۸ شروع شد که این دو ستاره توانستند به مدت ۱۰ سال هر جایزه مهم فوتبالی را از آن خودشان کنند. شروع کننده این جریان هم ستاره پرتغالی بود. او که بعد از رفتن دیوید بکام به جمع شاگردان سِر الکس فرگوسن اضافه شده بود، خیلی زود توانست جای او را پر کند. درخشان‌ترین سال حضور او در جمع شیاطین سرخ سال ۲۰۰۸ بود.  او در آن سال توانست در لیگ‌برتر و بازی‌های اروپا ۴۲ گل برای قرمزهای منچستر بزند. منچستر در آن سال هم قهرمان لیگ‌برتر شد و هم در لیگ قهرمانان جام را بالای سر برد. این عملکرد فوق‌العاده باعث شد او در آن سال با ۹۳۵ امتیاز به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۰۸ فیفا انتخاب شود. رقیب او در آن سال نیز لیونل مسی بود که با ۷۶۸ امتیاز در رده دوم قرار گرفت. نفر سوم هم فرناندو تورس، هافبک اسپانیایی لیورپول بود که ۲۰۳ امتیاز به دست آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها