جام جم به بهانه بازی پرسپولیس و استقلال منتشر کرد

دربی اولی‌ها

یادداشت نیکبخت واحدی برای جام جم

هواداران می‌خواهند از دربی لذت ببرند

علیرضا نیکبخت‌واحدی بازیکن اسبق پرسپولیس و استقلال به مناسب دربی پایتخت یادداشتی را در اختیار روزنامه جام جم قرار داده است.
کد خبر: ۱۳۰۰۸۴۹

 
تب‌وتاب حاکم بر هواداران فوتبال در یکی دو روز اخیر به ما می‌گوید یک شهرآورد دیگر در راه است. امروز (دوشنبه) دربی شماره۹۴ برگزار می‌شود. به‌عنوان کسی که ۱۹بار با پیراهن هر دو تیم استقلال و پرسپولیس در این بازی بزرگ حضور داشته، می‌گویم بازی دربی، یک بازی بسیار خاص است. آنها می‌دانند معنی بازی ۶ امتیازی چیست و به‌خوبی از حساسیت‌های این دربی آگاهند. ما امروز با یک دربی ۶‌ امتیازی روبه‌رو هستیم.
خیلی‌ها از من می‌پرسند باتوجه به حساسیت‌هایی که همیشه درباره دربی وجود دارد آیا بازی زیبایی را از دو تیم می‌بینیم؟ باید بگویم انتظار همیشه همین است. فارغ از تمام  حواشی، هواداران از دربی یک بازی زیبا می‌خواهند.
درباره حواشی این بازی هم آنچه قبل از هر چیز در ذهن من مرور می‌شود، این است که حاشیه همیشه در بازی استقلال و پرسپولیس وجود داشته و هیچ تفاوتی هم نسبت به گذشته نکرده است، اما امیدوارم تاثیری روی کیفیت دربی نداشته باشد. همه هواداران فقط می‌خواهند از این بازی لذت ببرند.
شرایط دو تیم خوب است. استقلال این روزها خوب نتیجه می‌گیرد و پرسپولیس هم بعد از نایب قهرمانی در آسیا حالا به دنبال رسیدن به رده‌های بالای جدول است. همین‌ها کمک می‌کند تا امیدوار باشیم به تماشای یک بازی دلنشین و دلچسب.
خود من به شخصه امیدوارم بازی باکیفیتی را شاهد باشیم. استقلال در چند بازی اخیر زیبا بازی کرده است و می‌تواند در دربی هم ضمن زیبا بازی کردن نتیجه مسابقه را هم به سود خودش به پایان ببرد. تیم یحیی هم تیم یکدست و خوبی است که خیلی به ستاره‌ها متکی نیست. نکته دربی۹۴ این است که مثل دربی قبلی تماشاگر ندارد و به همین دلیل استرسی نیست. ما با یک دربی متفاوت روبه‌رو خواهیم بود.
البته نتیجه بازی واقعا قابل پیش‌بینی نیست و از روی تعصب هم نمی‌توان نتیجه را پیش‌بینی کرد. خود من دلم با استقلال است، اما نتیجه را پیش‌بینی نمی‌کنم. اصلا بگذارید من از شما بپرسم؛ به نظر شما کدام تیم برنده دربی است؟
علیرضا نیکبخت‌واحدی / کارشناس فوتبال
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها