رئیس قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی ناجا خبر داد؛

کشف ۲۷۸ میلیارد کالای قاچاق و احتکاری و دستگیری ۳۰۱ متهم طی ۲۴ ساعت گذشته

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد؛

شناسایی انبار قاچاق لوازم خانگی به ارزش 4 هزار میلیارد ریال

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به لزوم نصب شناسه کالا بر روی تولیدات لوازم خانگی، گفت: با اقدامات انجام شده در منطقه شورآباد یک انبار قاچاق لوازم خانگی به ارزش 4 هزار میلیارد ریال شناسایی شد.
کد خبر: ۱۳۰۰۰۳۸

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، حمیدرضا دهقانی نیا در یک برنامه خبری در مورد وضعیت مبارزه با قاچاق لوازم خانگی گفت: در حوزه تولید لوازم خانگی نرخ تولید افزایش یافته است و با هماهنگی های انجام شده با وزارت صنعت، معدن و تجارت اقداماتی در خصوص تولید در حال انجام است تا کمبودی در این زمینه وجود نداشته باشد و نیاز مردم به لوازم خانگی تامین شود.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه برای مبارزه با قاچاق لوازم خانگی باید عرضه، دپو و انبارش کالای قاچاق با خطر پذیری مواجه شود، افزود: این زیرساخت را تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای ما فراهم کرده است.

وی با اشاره به لزوم داشتن کد شناسه و رهگیری لوازم خانگی از مبدا تولید بیان داشت: با توجه به ممنوعیت واردات لوازم خانگی، بازرسین ما در صورت بازدید از یک انبار لوازم خانگی اگر کالاهای موجود در انبار فاقد کد شناسه و رهگیری باشند می‌توانند بر اساس ظن قاچاق،‌ پرونده تشکیل بدهند.

دهقانی‌نیا گفت: لذا ضرورت داشتن شناسه کالا برای لوازم خانگی، ما را در مبارزه با قاچاق کالای لوازم خانگی کمک کرده است و بر این اساس می‌توان هم در مبادی ورودی هم در محل دپو و هم در سطح عرضه کالای قاچاق را با خطرپذیری مواجه کنیم.

وی با اشاره اقدامات ستاد قرارگاه مبارزه با قاچاق لوازم خانگی بیان داشت: با همکاری وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و تعزیرات شهرستان ری یک انبار نگهداری کالای قاچاق لوازم خانگی در منطقه شورآباد شناسایی شد.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان داشت: براساس برآورد اولیه انجام شده در این انبار نزدیک به 4 هزار میلیارد ریال کالای قاچاق شناسایی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها