حوادث تهران؛ عملیات امداد و نجات

5 کوهنورد مفقودی در ارتفاعات دریاچه تار دماوند پیدا شدند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این که حال عمومی کوهنوردان مفقودی در ارتفاعات دریاچه تار دماوند مساعد است گفت: پس از ساعت‌ها تلاش و جستجو ۵ کوهنورد پیدا و به منطقه امن منتقل شدند.
کد خبر: ۱۳۰۰۰۰۲

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از تسنیم از دماوند، شاهین فتحی در جمع خبرنگاران با اشاره به مفقود شدن 5 کوهنورد در ارتفاعات دماوند اظهار داشت: صبح امروز پس از تلاش دستگاه‌های مختلف شهرستان دماوند برای بازگشایی مسیر برف گیر و همزمان با آغاز عملیات جستجو توسط دو تیم زمینی تیم واکنش سریع هلال احمر استان تهران نیز همراه با یک فروند بالگرد به محل اعلامی اعزام شدند. 

5 کوهنورد مفقودی در ارتفاعات دریاچه تار دماوند پیدا شدند

وی افزود: عملیات جستجوی هوایی با توجه به عدم وجود دید کافی و همچنین پیدا نشدن کوهنوردان در آن منطقه پس از ساعتی تلاش پایان یافت و ادامه عملیات به‌صورت زمینی ادامه پیدا کرد.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران تصریح کرد: خوشبختانه ساعت 12 امروز چهارشنبه 17 دی‌ماه پس از ساعت‌ها عملیات جستجو توسط 3 تیم جستجو و نجات هلال احمر استان تهران در شهرستان دماوند 5 نفر کوهنورد مفقودی در نزدیکی دریاچه تار دماوند پیدا شدند.

 

فتحی در پایان خاطر نشان کرد: پس از ارزیابی‌های اولیه مشخص شد حال عمومی 5 کوهنورد مساعد است و بلافاصله توسط امدادگران به محل امن انتقال داده شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها