حوادث تهران؛ سرقت

همدستی عروس و خواهر شوهر برای سرقت از خانه‌ها

مرد شیاد که با همدستی خواهر و همسرش در پوشش شرکت خدماتی و نظافتی از خانه‌ای ۲ میلیارد تومان سرقت کرده بود با هوشیاری صاحب یک مغازه ساعت فروشی به دام افتاد.
کد خبر: ۱۲۹۹۸۹۶
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان،  مردی ۷۰ ساله روز سیزدهم دی به کلانتری ۱۶۳ ولنجک رفت و از سرقت خانه‌اش خبر داد. وی گفت: برای نظافت خانه‌ام با یک شرکت خدماتی- نظافتی تماس گرفتم و این شرکت، خانمی ۳۵ ساله را برای نظافت فرستاد. یک روز که در حال نظافت بود پس از کمی کار، آبمیوه‌ای را آماده کرد و ضمن اینکه برای خودش نیز یک لیوان آورده بود لیوان دیگر را به من تعارف کرد وقتی آبمیوه را خوردم از هوش رفتم و ۲۴ ساعت بعد به هوش آمدم و پسرم را بالای سر خودم دیدم در حالی که تمام اموال با ارزشم سرقت شده بود.
 
همدستی عروس و خواهر شوهر برای سرقت از خانه‌ها
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه اموال سرقتی ۲۰ میلیارد ریال ارزش دارد، گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد شرکت خدماتی ساختگی بوده و احتمال همکاری مدیر عامل شرکت با زن نظافتچی وجود دارد.
در حالی که تحقیقات ادامه داشت مالباخته صبح دوشنبه پانزدهم دی ماه با کلانتری تماس گرفت و اظهار داشت: فروشنده یک ساعت فروشی با من تماس گرفت و گفت فردی به مغازه ساعت فروشی اش مراجعه کرده و یک ساعت لوکس و گران قیمت از یک برند خاص را برای فروش به وی ارائه داده است. چون رفتار مشتری به نظرش مشکوک بوده و با توجه به این که مشخصات من به‌عنوان خریدار اولیه ساعت در سایت فروش شرکت ثبت شده بود با خریدار اصلی آن تماس گرفته است.
در ادامه تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه فروشنده ساعت شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.
سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اینکه متهم در کلانتری به صراحت به جرم ارتکابی اعتراف کرد، گفت: به همراه خواهرم تصمیم به تأسیس شرکت خدماتی گرفتیم. بعد از تماس مشتریان و اعزام نظافتچی که همسرم بود با بی‌هوش کردن صاحبخانه در یک فرصت زمانی کم اموال با ارزش و قیمتی موجود در منزل را سرقت می‌کردیم؛ بنابراین گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهمان دیگر پرونده و کشف جزئیات آن و سایر جرایم مشابه ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها