مهم ترین اخبار مربوط به ویروس کرونا در سراسر جهان را اینجا بخوانید.
کد خبر: ۱۲۹۹۲۱۲

به گزارش جام جم آنلاین ، آنچه در ادامه می آید مروری بر مهم ترین اخبار ویروس کرونا در رسانه های سراسر جهان است:

*لری کینگ مجری مشهور آمریکایی که 87 سال دارد به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد. او به دیابت نوع دو هم مبتلا است و علاوه بر آن سرطان ریه و پروستات و سابقه حمله قلبی هم دارد و به همین دلیل نگرانی ها در رابطه با شرایط این سلبریتی مشهور زیاد است.

*بیش از هزار جشن و پارتی شبانه در فرانسه از سوی پلیس این کشور متوقف شده است. این کشور نیز در قرنطینه سراسری است و خاطیان جریمه خواهند شد.

*محققان انگلیسی می گویند طرح ادغام دو واکسن فایزر و آکسفورد به هیچ عنوان درست نیست چرا که ساختار این دو واکسن تفاوت های زیادی با هم دارد.

*نیکلاس کریستیاکیس جامعه شناس برجسته بریتانیایی در گفت و گویی تاکید کرد پاندمی کرونا بالاخره تمام می شود اماچیزی که باقی می ماند شوک های اجتماعی، روانی و اقتصادی ناشی از آن است که تا سال ها ادامه خواهد داشت.

*یک پنجم جمعیت بریتانیا مایل نیستند که واکسن کرونا را بزنند، حالا چه مربوط به آکسفورد باشد و چه فایزر و یا مدرنا.

*بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا واکسن آکسفورد را یک دستاورد عظیم علمی برای کشورش خواند و ابراز امیدواری کرد این واکسن به طور کامل ویروس کرونا را شکست بدهد.

*بیماری ابولا در آفریقا مجدد شیوع پیدا کرده است. محققان هشدار می دهند یک بیماری بدتر از کرونا در راه است و ممکن است همان بیماری ایکس باشد. بیماری ایکس چیزی است که سال ها از سوی محققان و دانشمندان پیش بینی می شود. این بیماری میلیون ها نفر را در سراسر جهان خواهد کشت.

*

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها