باشگاه یوونتوس ایتالیا در حال درنظر گرفتن شرایط جذب گراتزیانو پله مهاجم سابق ساوتهمپتون است.
کد خبر: ۱۲۹۹۰۴۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فوتبالی، باشگاه‌های اروپایی در حال بررسی گزینه‌های خود برای فصل نقل و انتقالات زمستانی هستند و یوونتوس هم به دنبال تقویت خود است. یکی از جدیدترین گزینه‌های مورد نظر یوونتوس طبق خبری که سایت گل منتشر کرده مهاجم ۳۵ ساله تیم شاندونگ یعنی گراتزیانو پله است که به چند تیم ایتالیایی چون میلان و اینتر پیشنهاد شده اما به نظر می‌رسد احتمال حضور او در یوونتوس بیشتر از دیگر تیم‌ها است.

 

بیانکونری به دنبال جذب ملی پوش سابق ایتالیایی

 

تیم پیرلو هنگامی که رونالدو در بازی‌ها غیبت دارد دچار مشکل می‌شود و تا امروز هم کریستیانو چندین بازی را از دست داده. به همین دلیل پاراتیچی می‌‌خواهد خط حمله را قوی‌تر کند و با توجه به قیمت پایین پله،‌ او می‌تواند یک گزینه خوب برای تقویت خط حمله یوونتوس باشد.

 

پله سابقه درخشش در آلکمار هلند در فصل ۰۹-۲۰۰۸ را در کارنامه خود دارد و در مسابقات یورو ۲۰۱۶ هم در تیم ملی ایتالیا حضور داشت. او قبل از حضور در لیگ چین در ساوتمهپتون بازی می‌کرد اما در سال ۲۰۱۶ تصمیم گرفت به شاندونگ برود و حتی در سال ۲۰۱۹ در ترکیب رویایی سال لیگ چین هم حضور داشت. قرارداد او امسال به پایان می‌رسد و با توجه محدودیت‌های دستمزد که در چین لحاظ شده احتمالا پله به فوتبال اروپا برمی‌گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها