حوادث امروز جمعه ۱۲ دی ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
کد خبر: ۱۲۹۸۸۳۰
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز جمعه ۱۲ دی ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

سارق به عنف در اهواز دستگیر شد

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۳ اهواز با اقدامات اطلاعاتی یک سارق به عنف را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲ دستگاه موتورسیکلت، ۳ دستگاه کولر، تعداد ۷ دستگاه تلفن همراه، یک دستگاه تلویزیون، ۲ دستگاه مانیتور کامپیوتر، ۲ دستگاه چشمی دوربین مدار بسته سرقتی کشف و تعدادی مدارک هویتی مالباختگان کشف شد.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۲ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، افزود: سارق مذکور در تحقیقات بعمل آمده به ۲ فقره سرقت اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

دستگیری سارق به عنف در اهواز/ اتوبوس و خودرو‌های حامل کالای قاچاق توقیف شدند

توقیف اتوبوس و خودرو‌های حامل کالای قاچاق در هندیجان

سرهنگ نصیر ابدالی فرد فرمانده انتظامی هندیجان گفت: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس این فرماندهی با رصد اطلاعاتی و کنترل محور‌های مواصلاتی طی ۲۴ ساعت ۵ دستگاه خودروی شوتی و یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق را شناسایی طی چند عملیات متوقف کردند.

او با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو‌های توقیفی تعداد ۷۰۶ دستگاه ابزارآلات ساختمانی، ۷۲۱ دستگاه ابزار آلات ساختمانی، ۵۱۲ قطعه لوازم یدکی خودرو، ۱۹ دستگاه آبمیوه گیری، یک هزار و ۵۲۱ لوازم خانگی خُرد فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد، اظهار داشت: کارشناسان ارزش ریالی محموله‌های کشف شده را بالغ بر ۴ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال برآورد کردند و در این رابطه به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری ۶ خرده فروش موادمخدر و معتاد متجاهر در شوش

سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده انتظامی شوش بیان کرد: به منظور ارتقای نظم و امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده به موادمخدر، از سوی پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی به مرحله اجرا در آمد و در همین ارتباط ماموران پلیس با کار اطلاعاتی ۳ خرده فروش موادمخدر و ۳ معتاد متجاهر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی چند عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۶۲۷ گرم تریاک و آلات و اداوت مصرف موادمخدر کشف شد، ادامه داد: ۳ فروشنده موادمخدر پس تشکیل پرونده به مرجع قضائی و معتادان متجاهر جهت بازپروری به کمپ‌های مجاز تحت نظارت بهزیستی تحویل داده شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها