مسئولیت جرم و تخلف بر عهده مالک است

باید و نبایدهای امانت دادن خودرو

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: با تلاش ماموران انتظامی کلانتری ۱۹ این فرماندهی باند ۴ نفره سرقت خودرو در کرمان متلاشی شد.
کد خبر: ۱۲۹۸۸۴۳
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ مهدی پور امینایی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو خصوصاً پراید در شهرستان کرمان، دستگیری سارق و یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
اوافزود: در همین راستا ماموران انتظامی کلانتری ۱۹ شهر کرمان با انجام یکسری کار اطلاعاتی و اقدامات پلیسی موفق شدند ۳ سارق را در این راستا شناسائی و در یک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
 
انهدام باند سرقت خودرو در کرمان
سرهنگ پور امینایی با اشاره به کشف ۳ دستگاه خودرو پراید و تعدادی از قطعات اوراق شده از مخفیگاه این سارقان تصریح کرد: متهمان در بازجوئی‌های تخصصی پلیس لب به اعتراف گشودند و به ۱۱ فقره سرقت خودرو در شهرستان کرمان و همکاری با یک نفر مالخر معترف شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان در خاتمه با اشاره به دستگیری مالخر و تحویل متهمان به مراجع قضائی گفت:با توجه به اینکه این باند اقدام به اوراق خودرو‌های سرقت شده می‌کردند، تلاش پلیس برای کشف مابقی خودرو‌ها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها