نخستین سالگرد شهادت سردار ملی ایرانیان حاج قاسم سلیمانی؛

رییس قوه قضاییه: دشمنان منتظر انتقام سخت باشند

رییس قوه قضاییه در نخستین سالگرد شهادت سردار ملی ایرانیان حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت: مکتب شهید سلیمانی در امتداد مکتب امام خمینی (ره) و عاشورا بود که بایستی برای نسل‌های آینده تبیین شود.
کد خبر: ۱۲۹۸۸۰۲

مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار حاج‌ قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانش امروز صبح با حضور جمعی از مقامات کشوری و لشکری در دانشگاه تهران برگزار شد.

آیت الله رئیسی در نخستین سالگرد شهادت سردار ملی ایرانیان حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت: مکتب شهید سلیمانی در امتداد مکتب امام خمینی(ره) و عاشورا بود که بایستی برای نسل های آینده تبیین شود.

وی افزود: از ویژگی ها و شاخص های شخصیت شهید سلیمانی داشتن اخلاص، بصیرت و ولایی بودن بود.

رئیس قوه‌قضاییه تصریح کرد: وصیت نامه شهید سلیمانی ولایت نامه است، در مکتب شهید سلیمانی حمایت از مظلومان و مستضعفین بود.

آیت الله ريیسی خاطرنشان کرد: از دیگر ویژگی های شهید سلیمانی مردمی بودن بود. نوع نگاه به مردم از نوع سیاسیون و تشریفاتی نیست حقیقتا مردم رو دوست داشت.

وی گفت: شهید سلیمانی قبل از به شهادت رسیدن به مقام شهود رسید. او معتقد بود جمهوری اسلامی حرم است؛ پس او 40 سال مدافع این حرم بود.

آیت الله ريیسی افزود: حقیقتا ایدئولوژی مقاومت کاری با استکبار کرده که اون دچار استیصال شده است.

ريیس قوه قضاییه ادامه داد: دست زدن به ترور حاج قاسم دلالت بر استیصال دشمن می کند نه برتری او. ایدئولوژی مقاومت هژمونی نظام سلطه را بر هم ریخته است؛ باید به این مقاومت و ایستادگی افتخار کرد.

وی یادآور شد: شهید سلیمانی حجت قاطع داشت اما به کسی که منطق و سخن حق نپذیرد تنها منطق در مقابل اون نشان دادن قدرت است. شهید سلیمانی در منطقه تولید قدرت کرد.

وی تصریح کرد: روح شهید سلیمانی بیش از پیش مقاومت را در بین مردم زنده کرده است.

آیت الله ريیسی ادامه داد: جلوه هایی از انتقام سخت پیدا شده اما دشمنان منتظر انتقام سخت باشند؛ زمان و مکان را نیروهای مقاومت تعیین خواهند کرد.

ريیس قوه قضاییه بیان داشت: دشمن بداند زندگی بعد از این بر او بسیار سخت خواهد بود.جریان زندگی را بر او سخت و سخت تر خواهد کرد.

وی یادآور شد: اخراج قطعی امریکایی ها از منطقه از جلوه های قطعی انتقام سخت خواهد بود و کیفر عاملان و آمران این جنایت از جلوه های انتقام سخت خواهد بود.

آیت الله رئیسی در سخنی با روح مطهر حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: به قاسم ابن الحسن سوگند سلاحی که تو برافراشتی هرگز بر زمین نخواهد ماند.اسم هایی در این عالم به نام تو و به یاد مکتب تو پرورش خواهند یافت که هر کدام در این میدان یک حاج قاسم خواهند بود.

وی افزود: سخنی با دشمن؛ تصور نشود اگر کسی در کسوت رئیس جمهور امریکا به عنوان یک قاتل و آمر به قتل ظاهر شد از اجرای عدالت مصون است؛ هرگز. کسانی که در این ترور و جنایت نقش داشتند هیچکدام در کره زمین امنیت نخواهند داشت.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: جریان مقاومت اراده پولادینش بر این است که از آنها انتقام سخت بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها