حوادث تهران؛ سوانح رانندگی

۵ مصدوم در تصادف بزرگراه یادگار امام

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: سانحه رانندگی در محور بیستون ۲ کشته و سه زخمی به جا گذاشت.
کد خبر: ۱۲۹۸۷۵۴
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین، سرهنگ «محمد حیدری»  شامگاه پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه عصر روز پنج شنبه(۱۱ دی) و در محور بیستون - سنقروکلیایی میان ۲ دستگاه خودروی رانا و کامیون اتفاق افتاد.
 
سانحه رانندگی در محور بیستون ۲ کشته به جا گذاشت
وی ادامه داد: بر اثر این حادثه ۲ تن از سرنشینان خودروی رانا که دختری ۱۸ ساله و مردی ۳۵ ساله بودند جان خود را از دست دادند.
سرهنگ حیدری تصریح کرد: همچنین ۲ تن دیگر از سرنشینان خودروی رانا که پسری ۱۲ ساله و دختربچه ای ۲ ساله بودند به همراه راننده کامیون زخمی شدند.
رییس پلیس راه استان کرمانشاه، علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ خودروی رانا اعلام کرد.
امسال ۲۲۹ نفر در حوادث رانندگی کرمانشاه جان باختند
رییس پلیس راه استان کرمانشاه، از وقوع ۲۰۳ فقره تصادف فوتی طی ۹ ماه سپری شده از سال جاری در محورهای استان خبر داد و گفت: در نتیجه این سوانح، ۲۲۹ نفر جان خود را از دست دادند.
سرهنگ حیدری افزود: در مدت مشابه سال گذشته نیز تصادفات فوتی ۲۵۲ فقره و افراد جان باخته ۳۱۵ نفر بودند که در نتیجه امسال به ترتیب شاهد کاهش ۱۹.۴ و ۲۷.۳ درصدی سوانح منجر به فوت و افراد فوتی بوده ایم.
وی ادامه داد: تا پایان آذر یک هزار و ۹۷۲ فقره سانحه جرحی نیز در استان رخ داده که در نتیجه آن سه هزار و ۱۱ نفر از همشهریان و هموطنان زخمی شده اند.
سرهنگ حیدری با بیان اینکه سوانح جرحی ۹ ماه مشابه سال گذشته ۲ هزار و ۳۹۱ مورد و افراد زخمی شده نیز سه هزار و ۷۳۴ نفر بوده اند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه هم در خصوص تصادفات جرحی و هم در مورد افراد زخمی شده به ترتیب ۱۷.۵ و ۱۹.۴ درصد کاهش داشته ایم.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها