حوادث تهران؛ شرور مسلح

دستگیری ۲ شرور مسلح در جنوب تهران

حوادث سیستان و بلوچستان؛ دستگیری اشرار

۲۰ شرور مسلح و مجرم در زاهدان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از دستگیری ۲۰ شرور مسلح و مجرم تحت تعقیب مراجع قضایی در طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد. 
کد خبر: ۱۲۹۸۶۶۶
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین از پلیس، سرهنگ محمود سعادتی اظهار داشت: به منظور ارتقا امنیت عمومی و برخورد با افراد شرور و اوباشگر و مجرمان تحت تعقیب مراجع قضایی که با اعمال خلاف و ناشایست باعث اخلال در آرامش و امنیت شهروندان می‌شدند، طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی به مدت ۲۴ ساعت در سطح شهرستان زاهدان اجرا شد.
 
۲۰ شرور مسلح و مجرم در زاهدان دستگیر شدند
وی افزود: در این رابطه ماموران انتظامی زاهدان با تلاش شبانه‌روزی و بهره‌گیری از اشراف اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی مخفیگاه تعدادی شرور مسلح و مجرم فراری و تحت تعقیب را که در سطح سیستان و بلوچستان مرتکب جرایم خشنی چون قتل، آدم‌ربایی، شرارت، قاچاق مواد مخدر، سرقت و زورگیری شده بودند، شناسایی و به منظور دستگیری آن‌ها با هماهنگی مقام قضایی در قالب چند تیم عملیاتی وارد عمل شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان تصریح کرد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس این شهرستان در طرح موفق شدند در چند عملیات ضربتی یک قاتل مسلح فراری، سه نفر آدم ربا، ۲ قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر و ۱۴ شرور و سارق مسلح را در نقاط مختلف منطقه دستگیر کنند.
وی بیان کرد: در این طرح ضربتی ضمن کشف ۱۲۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر و توقیف ۲ دستگاه خودروی مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان بیش از ۲ میلیارد ریال اموال مسروقه، ۲ قبضه کلت کمری و ۳۳ قبضه انواع سلاح سرد کشف شد.
سرهنگ سعادتی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، از استمرار اجرای این طرح‌ها خبر داد و گفت: پلیس با سارقان و سوداگران مرگ و افراد شروری که با اقدامات مجرمانه خود نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند قاطعانه برخورد می‌کند و در راه مبارزه با قانون‌شکنی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
وی با تاکید بر ضرورت ارتقاء نظم و امنیت عمومی جامعه و لزوم پیشگیری از هرگونه اقدامات سو از سوی اخلالگران و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی، از عموم شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه بی‌نظمی و اقدامات مجرمانه در محلات مختلف در اسرع وقت از طریق سامانه ارتباطی پلیس ۱۱۰ موضوع را اطلاع داده تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و پاکسازی محل اقدام شود.
وی از همکاریهای خوب مردم با پلیس قدردانی کرد.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها