فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: خواهر و برادری که با راه‌اندازی یک سایت اینترنتی قمار و شرط‌بندی ۱۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال گردش مالی داشتند، با تلاش ماموران پلیس فتای شهرستان گرمسار، دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۲۹۶۸۳۹
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایرنا، سردار عبدالله حسنی روز چهارشنبه به رسانه ها افزود: ماموران پلیس فتای شهرستان گرمسار در رصد دائمی و مستمر خود از فعالیت ها در فضای مجازی، یک سایت قمار و شرط‌بندی را شناسایی و تلاش تخصصی خود را برای شناسایی مدیران این سایت آغاز کردند.
 
خواهر وبرادر قمارباز با ۱۲۲میلیارد ریال گردش مالی در گرمسار دستگیرشدند
وی بیان کرد: عوامل اصلی این اقدام مجرمانه که یک خواهر و برادر گرمساری بودند با بررسی های دقیق و فنی کارآگاهان سایبری پلیس شناسایی و دستگیرشدند.
وی با بیان این که این خواهر و برادر با سودای کسب و درآمد در فضای مجازی سایت قمار و شرط بندی راه اندازی کردند خاطرنشان کرد: در بررسی حساب بانکی متهمان مشخص شد این ۲ نفر از همین طریق بالغ بر ۱۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال گردش مالی داشتند.
حسنی از معرفی متهمان به مرجع قضایی خبرداد و به عموم کاربران هشدار داد: مراقب رفتار خود در فضای مجازی باشند چرا که پلیس فتا با جدیت و قاطعانه با اعمال مجرمانه در این فضا برخورد می کند.
کشف قاچاق و توزیع خارج از شبکه ۲۳۸ راس دام در سمنان
فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به پرونده قاچاق ۲۳۸ راس دام گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق و توزیع خارج از شبکه دام و احشام فعالیتهای پلیس با محوریت پلیس امنیت اقتصادی در تمام شهرستان‌های استان متمرکز است.
حسنی  از کشف ۲۳۸ راس دام و احشام قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع در آذر ۹۹ در استان سمنان خبر داد و گفت: بنابر اظهار نظر کارشناسان ارزش ریالی این احشام در مجموع بالغ بر ۱۲ میلیارد برآورد شد.
وی با اعلام توقیف ۱۳ دستگاه وسیله نقلیه در همین خصوص تصریح کرد: ۱۳ نفر نیز دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.
حسنی تاکید کرد: قاچاق به خصوص از نوع دام و احشام و توزیع خارج از شبکه قانونی توزیع از جمله جرائمی دانست که علاوه بر اخلال در نظم و امنیت اقتصادی، بر سلامت جامعه و مردم تأثیر منفی بر جای می‌گذارد.
فرمانده انتظامی استان سمنان با تاکید بر استمرار و تشدید برنامه ها و فعالیت های پلیس امنیت اقتصادی به ویژه در برخورد با قاچاق از شهروندان خواست که اخبار و اطلاعات خود را در خصوص اقدامات غیرقانونی اقتصادی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان گذارند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها