رییس فدراسیون کشتی:

قم در کشتی رشد زیادی کرده است/ الگوبرداری از مربیان قمی

قم- رئیس فدراسیون کشتی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه از هیچ کمکی به کشتی قم دریغ نمی کنیم، گفت: پیشرفت کیفیت کشتی گیران قم بسیار بالا است و آنها باید یاری گر تیم ملی باشند.
کد خبر: ۱۲۹۶۷۷۴
به گزارش جام جم آنلاین به نقل ازخبرنگار مهر، علیرضا دبیر صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه برای کمک به کشتی استان قم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم و با مسئولان استانی رایزنی‌هایی برای کمک مالی به کشتی در استان قم صورت خواهد پذیرفت، گفت: در زمان‌های گذشته نامی از کشتی استان قم در کشور نبود ولی در زمان حال وضعیت کشتی استان قم بسیار عالی است و مدال‌های آسیایی خوبی توسط کشتی گیران استان‌قم در سال‌های اخیر کسب شده است.
رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه کیفیت کشتی گیران استان قم در سطح بالایی قرار دارند، افزود: اگر تعداد کشتی گیران استان‌ها را کنار بگذاریم از لحاظ کیفی استان قم در سطوح بالای کشور قرار دارد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه برای مسابقات انتخابی المپیک دوست داریم کشتی گیران اصلی خود را روانه این مسابقات نکنیم تا جوانان نیز تجربه اندوزی داشته باشند، ادامه داد: انتظار دارم در استان قم نگاه ویژه‌ای توسط اداره ورزش و جوانان به کشتی شود چون آینده سازان بسیار خوبی در رشته کشتی در قم وجود دارد.
دبیر با بیان اینکه استان قم در زمینه کشتی رشد زیادی کرده است و امیدواریم در ادامه نیز یاری‌گیر تیم ملی کشتی کشور باشند، گفت: کشتی استان قم با تلاش بی دریغ مربیان بسیار کمی و کیفی رشد داشته است که باید از آن‌ها الگو برداری کرد و از زحمات تمام دلسوزان این رشته در قم قدردانی کرد.
newsQrCode
برچسب ها: کشتی قم مسابقات
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها