کمپانی یوتیوب در حال برداشتن قدم‌های جدید برای از بین بردن زورگویی ، سخنان نفرت انگیز و انواع دیگر اظهارنظرهای زننده در این شبکه اجتماعی است.
کد خبر: ۱۲۹۵۲۰۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایتنا،کمپانی یوتیب در حال برداشتن قدم‌های جدید برای از بین بردن زورگویی ، سخنان نفرت انگیز و انواع دیگر اظهارنظرهای زننده در این شبکه اجتماعی است.
 
این کمپانی در همین راستا به تازگی ویژگی جدیدی را ارائه کرده که در صورت تشخیص سیستم خودکار مبنی بر توهین آمیز بودن یک کامنت به نویسنده هشدار می دهد که ادب و احترام را رعایت کند. این قابلیت برای‌اندروید عرضه شده است و به زودی برای سایر پلتفرم‌ها نیز ارائه خواهد شد.
 
این قابلیت به ویژگی جدیدی که اخیرا در اینستاگرام به کار رفته است شباهت زیادی دارد. در این ویژگی قبل از پست شدن یک کامنت پاپ آپی نمایش داده می‌شود که از کاربر در خواست می کند که احترام فرد مقابل را حفظ کند. این کاربر سپس ی تواند کامنت خود را ویرایش کرده یا به همان صورت قبلی پست کند. این کمپانی اظهار داشته است که مشاهده این هشدار لزوما به معنای نقص قوانین توسط کانت نیست و این امکان وجود دارد که کانت یاد شده پس از پست شدن پاک نشود.
 


این به روز رسانی را می توان به عنوان بخشی از تلاش‌های بزرگ تر یوتیوب به منظور کاهش نفرت پراکنی و منصفانه تر کردن این پلتفرم دانست. یوتیوب علاوه بر پاپ آپ‌های جدید قابلیتی را برای یوتیوب استودیو تست می کند که به صورت خودکار ماکنت‌های مضر و نامناسب را فیلتر می کند تا سازندگان ویدیو بتوانند راحت از از مشاهده آنها اجتناب کنند.
  
این شرکت همچنین از سال آینده تلاش جدیدی را برای ارزیابی سوگیری در ویژگی‌های درآمدزایی خود انجام خواهد داد. یوتیوب می گوید گرچه از برخی سازندگان نگرانی شنیده شده است اما در حال حاضر روش خوبی برای بررسی این ادعاها ندارد زیرا این شرکت اطلاعاتی در مورد نحوه شناسایی سازندگان ویدیوی خود ندارد.
 
 یو تیوب برای رسیدگی به این موضوع از صاحبان کانال‌ها می خواهد که به صورت داوطلبانه اطلاعات مربوط به جنسیت ، گرایش جنسی ، نژاد و قومیت خود را فاش کنند تا این کمپانی بتواند بررسی کند که آیا ممکن است تعصب علیه گروه‌های خاصی در سیستم‌های خود وجود داشته باشد یا خیر.
 
یوتیوب در اینباره اعلام کرده است که: «سپس ما به دقت نحوه برخورد با محتوای جوامع مختلف را در سیستم‌های جستجو و کشف و کسب درآمد خود بررسی خواهیم کرد. ما همچنین به دنبال الگوهای احتمالی نفرت ، آزار و اذیت و تبعیض خواهیم بود که ممکن است برخی از جوامع را بیش از دیگران تحت تأثیر قرار دهد.» یوتیوب می گوید که یافته‌های خود را فاش می کند و متعهد به تلاش برای رفع موارد کشف شده است اما جزئیاتی درباره مدت زمان کار یا زمان گسترش نظرسنجی فراتر از ایالات متحده ارائه نکرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها