فرمانده انتظامی قم از کشف ۸۳ فقره سرقت منزل در پی دستگیری ۱۷ سارق حرفه ای در این استان خبر داد و گفت: ارزش اموال مسروقه برابر اعلام نظر کارشناسان ۱۶۰ میلیارد ریال اعلام شده است.
کد خبر: ۱۲۹۵۰۲۴
 

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایرنا، سردار سید محمود میرفیضی در گفت و گویی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در قم و شکایت مال باختگان به پلیس، با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری عاملان این سرقت ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی و همچنین مأموران انتظامی کلانتری های سطح استان قرار گرفت.

دستگیری ۱۷ سارق و کشف ۸۳ فقره سرقت منزل در قم

وی گفت: در ادامه با بررسی جغرافیای جرم و انجام اقدامات پلیسی طی یک عملیات منسجم، ۱۷ عضو ۷ باند سرقت منزل شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی استان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی قم اضافه کرد: متهمان برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی استان منتقل شدند و در مواجهه با کارآگاهان در مجموع به ۸۳ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

میرفیضی با بیان اینکه ۱۰نفر از سارقان غیر بومی و ۷ نفر از آن ها بومی هستند، گفت: در بازرسی از منزل متهمان اقلام مسروقه شامل عتیقه جات، طلا و لوازم برقی منزل کشف شده است.

وی از شهروندان خواست، ضمن رعایت هشدارهای پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در محلات، سریعاً با شماره ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند

کشف بیش از ۷۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس

جانشین فرمانده انتظامی استان قم نیز گفت:طی دو عملیات مشترک پلیس استان های قم و اصفهان ۷۱ کیلو و ۴۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد

سرهنگ بهادر اسماعیلی اظهارداشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از اقدام یک قاچاقچی مبنی بر انتقال مواد مخدر با یک دستگاه کامیونت در پوشش میوه و تره بار از استان های جنوب شرقی کشور به سمت استان های مرکزی مطلع شدند و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با اقدامات خاص پلیسی و تبادل اطلاعات به موقع پلیس قم با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، خودرو در یکی از محورهای مواصلاتی آن استان شناسایی و توقیف و در بازرسی از خودرو مذکور، ۵۰ کیلو و ۵۴۰ گرم تریاک کشف و متهم را دستگیر کردند .

وی ادامه داد: در عملیات مشترک دیگری مشخص شد فردی در پوشش خانواده با یک دستگاه خودروی سواری قصد انتقال مواد مخدر از استان های جنوب شرقی کشور به سمت استان های مرکزی دارد که با اقدامات خاص پلیسی و تبادل اطلاعات به موقع پلیس قم با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، اکیپ تلفیقی هر دو استان پس از شناسایی سوژه وارد منزل وی شده و خودرو مذکور را  توقیف و در بازرسی از آن نیز، ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و متهم را دستگیر کردند.

کشف ۲۲ کیلوگرم تریاک در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از کشف ۲۲ کیلو تریاک در قم خبر داد.

سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۷ شهید بهشتی قم، ۶ نفر خرده فروش  دستگیر و ۲۲ کیلوگرم تریاک و۲۰۰ گرم شیشه و هروئین کشف شد.

وی تصریح کرد: از متهمان تعدادی آلات استعمال مواد افیونی،ترازوی توزین دیجیتال،گوشی تلفن همراه ،دستگاه کارتخوان ،مدارک شناسایی و وجه نقد کشف و توقیف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها