رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری یکی دیگر از اعضای باند فرار مالیاتی با صدور دستور قضایی و شناسایی ۱۶ نفر دیگر از متهمان این پرونده خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۵۰۷۰
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: پس از متلاشی شدن و دستگیری اعضای شبکه فرار مالیاتی در ابتدای آذر ماه امسال در شیراز،  یکی دیگر از اعضای این باند با صدور دستور قضایی دستگیر و  ۱۶ نفر دیگر از متهمان این پرونده شناسایی شدند.

دستگیری و شناسایی ۱۶ متهم پرونده فرار مالیاتی در فارس
حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی گفت: این عضو شبکه فرار مالیاتی که از کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان فارس است، پنجمین عضو دستگیر شده این باند است که با قرار تامین در بازداشت به سر می‌برد.
 
وی با بیان اینکه تحقیقات در خصوص نحوه ارتباط اعضای باند و شرکت‌های صوری تشکیل شده با این کارمند خاطی در حال بررسی است، بیان داشت: این پرونده منحصر به فرار مالیاتی نیست و پرونده‌های متعدد رشاء و ارتشاء نیز برای مرتبطان با این شرکت‌های صوری تشکیل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی، از تشکیل کارگروه حسابرسی و حقوقی مشترک در جهت تعیین میزان دقیق فرار‌های مالیاتی انجام شده خبر داد و بیان داشت: زمینه بازگشت ۴۰ میلیارد ریال از فرار‌های مالیاتی با همکاری اداره کل امور مالیاتی استان فراهم شده است.

وی تصریح کرد: پیش از این ۴ عضو دیگر این شبکه بازداشت شده و فعالیت شرکت‌های صوری آنان که به نام افراد محجور ایجاد شده بود به حالت تعلیق درآمده است.

این شبکه فرار مالیاتی با تلاش و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان فارس کشف و در ۵ آذرماه با بازداشت اعضای آن، اقدامات مجرمانه آنان متوقف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها