حوادث آذربایجان غربی؛ سوانح رانندگی

۵مصدوم در پی سقوط خودرو به داخل رودخانه مهاباد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد گفت: سقوط یک دستگاه خودرو به داخل روخانه دراین شهر سبب زخمی شدن پنج نفر از سرنشینان آن شد.
کد خبر: ۱۲۹۵۰۲۱
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، رحمان احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با دریافت تماس‌ مردمی مبنی بر سقوط یک دستگاه خودرو سانتافا به داخل رودخانه، بلافاصله ماموران این سازمان جهت بررسی موضوع و ارایه کمک‌های امدادی به محل اعزام شدند.
 
۵مصدوم در پی سقوط خودرو به داخل رودخانه مهاباد
وی ادامه داد: در بررسی محل حادثه مشخص شد این خودرو از روی پل "حکمت" در مرکز شهر به داخل رودخانه واژگون شده و طی آن پنج سرنشین آن دچار مصدومیت شدند که پس از رهاسازی از داخل خودرو به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شدند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد با بیان اینکه هم‌اکنون حال عمومی مصدومان رضایت‌بخش است، اضافه کرد: این حادثه به علت سرعت زیاد خودرو و ناتوانی راننده در کنترل آن اتفاق افتاده است.
احمدی از رانندگان خواست فریب خلوت شدن خیابان‌ها را نخورده و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و با سرعت مطمئنه در سطح شهر تردد کنند.
وی تاکید کرد: شهروندان برای برخورداری از هرگونه راهنمایی و مشاوره ایمنی با شماره تلفن ۱۲۵ این سازمان در طول شبانه‌روز تماس حاصل کنند.
روزانه به طور میانگین ۱۵۰ تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان برقرار ولی کمتر از ۱۰ درصد آن منجر به عملیاتی می‌شود.
هم‌اکنون این سازمان در مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها