یک فعال سیاسی آمریکا در مصاحبه با سی‌ان‌ان گفت؛

ترامپ فردی خیالاتی و بد‌ ذات است

جورج کانوی بنیانگذار گروه اقدام لینکلن گفت ترامپ خیالاتی؛ فریبکار و بدذات است.
جورج کانوی بنیانگذار گروه اقدام لینکلن گفت ترامپ خیالاتی؛ فریبکار و بدذات است.
کد خبر: ۱۲۹۴۹۴۰

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از صداوسیما، جورج کانوی بنیانگذار گروه اقدام لینکلن درگفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی سی.ان.ان گفت:ترامپ خیالاتی؛ فریبکار و بدنهاد است.


مجری در ابتدا از جرج کانوی پرسید مردم آمریکا حرف خود را زده اند.دادگاه ها رای خود را داده اند و حرف خود را زده اند.کالج الکترال به صراحت نظر خود را داده است اما با این وجود دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از پذیرش پیروزی بایدن طفره می رود؟


کانوی در پاسخ به اين سئوال گفت به نظرم این بیان کننده واقعیت های زیادی درباره رئیس جمهور و بیان کننده واقعیت های کمی درباره کشور است. این موضوع سه مطلب را درباره رئیس جمهور به ما می گوید. یکی از آنها خیالاتی بودن وی است. دوم او به طور مداوم در حال فریب دادن مردم آمریکاست. سوم او فردی بدنهاد است. چون او به ریاست جمهوری نمی رسد به دنبال تضعیف دولت آتی آمریکا است.

مجری در ادامه از وي پرسيد منظور شما این است که ترامپ با شکایت کردن درباره نتیجه انتخابات به دنبال بدست آوردن و جمع آوری پول از افرادی است که واقعاً او را به عنوان رئیس جمهور باور دارند، است؟ منظورم این است که او از این راه درآمد زیادی کسب می کند.آیا اینطور نیست؟


وي در پاسخ به اين سئوال گفت این کاملا درست است. منظورم این است که من یک رقم را دیدم بر اساس گزارش ها آنها از طریق این موضوع بیش از 200 میلیون دلار سرمایه جمع کردند. برای پرداخت چه چیزی؟ پرداخت هزینه به وکلائی که هیچ مهارتي در کار خود ندارند.اما این رقم بیش از این است. او(ترامپ) همچنین لازم است برای این موضوع؛ طرفدارانش را متقاعد کند که در انتخابات پیروز شده است و این همان جایی است که شما باز به این نکته باز می گردید که او واقعا فردی خیالاتی است. او نمی تواند حقیقت را از میان دروغ های خودش و تخیلات خودش ببیند و تشخیص دهد.


وی افزود تصور کنید اگر مدیران شبکه در سی ان ان چنین رفتاری داشته باشند. تصور کنید اگر یک خلبان در شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز چنین رفتاری داشته باشد. تصور کنید اگر یک سرهنگ ارتش اینگونه رفتار کند. تصور کنید اگر مربیان ورزشی این کارها را انجام دهند آنگاه چه هرج و مرجی پیش می آید. این سبب می شود همه این افراد به دنبال کسب پول باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها