پسر 12 ساله در حالی با شلیک گلوله به زندگی خود پایان داده که خانواده‌اش می‌گویند او پسری باهوش و آرام بوده و هنوز مشخص نیست که وی چطور توانسته با تهیه سلاح گرم به زندگی خود پایان دهد. 
کد خبر: ۱۲۹۴۵۲۹
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین از همشهری، ظهر شنبه به بازپرس جنایی تهران خبر رسید که دانش آموزی 12ساله با شلیک گلوله به کام مرگ رفته است. تیم جنایی پس از حضور در محل با جسد غرق خون پسربچه که در اتاق خواب افتاده بود روبه‌رو شد. گلوله به پیشانی او اصابت کرده و مادربزرگش که با دیدن این صحنه وحشت کرده بود هنوز در شوک بود. وی کمی که آرام تر شد گفت: من و نوه ام در خانه تنها بودیم. پدر و مادرش سال‌ها قبل از یکدیگر جدا شده‌اند و  او با پدرش زندگی می‌کرد. من در حال خواندن نماز بودم و نوه‌ام در سالن بود. بعد از اینکه نمازم تمام شد، گفت درس دارد و به بهانه اینکه می‌خواهد تکالیفش را انجام بدهد به اتاق خوابش رفت. دقایقی بعد صدای تیراندازی شنیدم و هراسان در را باز کرده و وارد اتاق شدم. نوه‌ام غرق در خون روی زمین افتاده بود. 
 
ابعاد پیچیده مرگ دانش‌آموز 12ساله
ماموران در بازرسی اتاق قربانی دست نوشته‌ای پیدا کردند که پسردانش آموز قبل از مرگش آن را نوشته بود.  او نوشته بود که از زندگی خسته شده است.  در ادامه و در بررسی گوشی موبایل وی فیلم هولناکی به دست آمد که 12 دقیقه بود. فیلمی که آخرین لحظات زندگی پسر دانش آموز را نمایش می داد. ظاهرا وقتی به بهانه انجام تکالیف به اتاقش رفته و در را بسته بود، موبایلش را روی میز روبه روی خودش قرار داده و شروع به فیلم برداری کرده بود. فیلم نشان می‌داد که او در حالی‌که اسلحه کلت در دستش است شروع به حرف زدن می‌کند و می‌گوید که از زندگی خسته شده و ... پس از گفتن این جمله‌ها اسلحه را روی پیشانی‌اش قرار داده و ....
در ادامه تحقیقات مشخص شد که پدر این پسر، پزشک بوده و چند سال قبل از همسرش جدا شده بود. شواهد حکایت از این داشت که پسردانش آموز بعد از جدایی پدر و مادرش دچار افسردگی شده بود. با این حال مشکل خاصی نداشت. پدرش می گفت پسرش باهوش و درسخوان بوده است. حتی در بررسی گوشی موبایل او نیز شواهدی که نشان دهد وی وارد سایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی غیرمجاز می‌شده به دست نیامد. اما موضوعی که باعث تعجب خانواده قربانی و تیم تحقیق شده بود اینکه وی اسلحه را چطور تهیه کرده بود. چرا که خانواده‌اش می گفتند که در خانه اسلحه نداشته‌اند. عجیب‌تر این بود که یک گلوله هم بیشتر داخل اسلحه نبود و با این شواهد تیم جنایی تحقیقات خود را درباره این حادثه و مشخص شدن اینکه پسربچه 12ساله چطور اسلحه تهیه کرده بود، آغاز کرده است. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها