جانشین پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف انواع کالا و ارز قاچاق به ارزش بیش از ۱۷۸میلیارد ریال و دستگیری ۱۴ متهم طی هفته گذشته در کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۴۵۲۲

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سردار سهراب بهرامی افزود: با اقدامات تخصصی و تلاش های شبانه روزی مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی هفته گذشته، انواع کالای قاچاق شامل سوخت، انواع لوازم خانگی، دام سبک، انواع ارز و ... در کشور کشف شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی طی هفته گذشته ۳۵۰ رأس گوسفند قاچاق به ارزش تقریبی ۹ میلیارد ریال و انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال را کشف کردند.

جانشین پلیس امنیت اقتصادی ناجا همچنین یادآور شد: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس فرودگاه های کشور طی هفته گذشته حین کنترل مسافران خروجی، انواع ارز شامل دلار، درهم و یورو به ارزش بیش از ۱۲۹ میلیارد ریال را کشف کردند.

بهرامی با اشاره به اینکه کارشناسان مجموع ارزش کالا و ارز مکشوفه را بیش ۱۷۸میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این رابطه ۱۴ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با قاچاق کالا گفت: در حوزه قاچاق کالا و ارز کماکان برخورد قاطعانه با دانه درشت ها و قاچاق سازمان یافته در دستور کار این پلیس قرار دارد.

بهرامی از هموطنان خواست در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی و قاچاق کالا و ارز موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها